افزونه پارسی دیت را نصب کنید

اخبار لحظه

ضرورت تبدیل آذربایجان غربی به قطب تولید طلای ایران افتتاح دفتر مطالعات راهبردی پتروشیمی تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده صدور مجوز تولید ۱۵۰ میلیون تن فولاد جدیدترین قیمت اجاره خانه‌ در سلسبیل تهران ضرورت نوسازی بافت‌های فرسوده تهران ناترازی انرژی مانع از تحقق کامل شعار جهش تولید افزایش دستمزدها گام بلندی به سوی عدالت اجتماعی رشد اقتصادی ۳.۷ درصدی در ۹ ماهه امسال افتتاح ۴ ایستگاه متروی پایتخت در بهار ۱۴۰۴ بارش در تهران از آخرین روز سال افزایش بلیت باغ پرندگان در سال آینده تصویب لایحه تفریغ بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران اعلام ویژه برنامه‌های نوروزی موزه ملک افزایش ۱۷۰ کیلومتری متروی تهران راه ادویه تنها مسیر ایران برای بازگشت به شکوه گردشگری تاثیر ورزش بر عملکرد مغز جریمه میلیاردی باشگاه پرسپولیس تایید محکومیت پرسپولیس در کمیته استیناف استرس از عوامل موثر بر افزایش وزن کاهش ۱۳ درصدی صادرات زنجیره فولاد ایران انجام همه تعهدات ارزی پتروشیمی‌ها توسعه اقتصادی با مالیات هوشمند تأمین مالی صنایع فولادی و معدنی از بخش خصوصی انتقاد مجلس از قیمت و میزان خوراک تحویلی به پتروشیمی‌ها ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه معادن نقش کلیدی صنعت نفت در ناترازی انرژی تداوم فعالیت سامانه هوشمند سوخت تصویب لایحه الحاق دولت ایران به موافقتنامه وین ضرورت ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات تولید و عرضه کالاهای کشاورزی افزایش ۳۶.۸ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های تهران در سال آینده مشارکت بخش خصوصی در راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت سرمایه‌گذاری ۳۳۰ میلیون دلاری دولت برای توسعه حمل‌ونقل عمومی برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای ساماندهی دست‌فروشان زیباسازی ۱۰۰ میدان تهران برای نوروز آغاز به کار سامانه خزانه واحد شهرداری تهران از سال آینده

6

پتروشیمی شیراز منتخب برتر دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

  • کد خبر : 130675
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
پتروشیمی شیراز منتخب برتر دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM در سال مهار تورم و رشد تولید برگزار گردید؛ که طی آن شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر رضایتمندی مشتری در این اجلاس معرفی گردید و از مهندس حیدرنیا مدیرعامل این شرکت تقدیر بعمل آمد.

به گزارش افق تهران، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار در سال مهار تورم و رشد تولید در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا‌ و سیما با حضور مقامات و مسئولین کشوری و مدیران شرکت‌های مختلف صنعتی برگزار گردید که در انتهای این اجلاس از پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس تقدیر به عمل آمد.

براساس همین گزارش مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در حاشیه این اجلاس اظهار داشتند :شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر تجربه طولانی در صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یک واحد نمونه تولیدی در کشور، به خلق محصولات با کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان با استانداردهای بین‌المللی متعهد است. هدف ما ایجاد رضایت کامل مشتریان است و تلاش ما برای بهبود مداوم فرآیندهای تولیدی، کیفیت محصولات و خدمات و ارتقای روابط با مشتریان است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز بیان داشتند: با توجه به تغییرات مستمر در صنعت پتروشیمی و نیازهای مشتریان، شرکت پتروشیمی شیراز به دنبال تحول و بهبود مداوم است. ما به طور مداوم در تحقق اهداف راهبردی خود در زمینه کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی فرآیندها کار می‌کنیم. همچنین، ما به توسعه و ارتقای نیروی انسانی و آموزش مداوم کارکنان خود اهمیت می‌دهیم تا بتوانیم با تیمی متخصص و متعهد، نیازهای مشتریان را بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

وی در ادامه عنوان کردند : مدیریت اثربخش مشتریان برای موفقیت شرکت‌ها در سراسر دنیا امری حیاتی است. ازاین رو اهمیت کیفیت خدمات ارایه شده و اولویت بندی آنها بیشتر شده است. بررسی خواست مشتریان از طریق سنجش میزان رضایت آنها می‌تواند کمک شایانی در تداوم بقای شرکت‌ها در بازارهای رقابتی و پر تلاطم بنماید. باید نیازهای مشتریان به درستی شناخته شود و با تولید محصولات و ارائه خدمات متناسب، موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورد.

مهندس حیدرنیا تاکید کردند : رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ابعاد نظام‌های مدیریت کیفیت جامع TQM و شاخص رضایت مشتری ACSI می‌باشد. رضایت مشتری از جهات مختلفی بر روی کسب‌وکار تاثیرگذار است.

ما در بخش بازرگانی شرکت پتروشیمی شیراز، بدنبال ارتقای کیفیت رضایت مندی مشتریان هستیم و در تحقق این ارزش مدیریتی تلاش های هدفمندی خواهیم کرد.

هدف از برگزاری این اجلاس معرفی و تجلیل از مدیران برتر اقتصادی است که در راستای مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=130675
  • 119 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی