تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

2

آخرین قیمت خودرو در بازار

  • کد خبر : 114179
  • 28 اسفند 1401 - 10:46
آخرین قیمت خودرو در بازار
روند یک هفته‌ای بازار خودرو حکایت از کاهش قیمت‌ها دارد.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ بازار خودرو که در ابتدای هفته با کاهش قیمت دلار، در مسیر نزولی قرار گرفت، اما در ادامه هفته با معکوس شدن روند دلار و افزایش قیمت‌ها، تغییر جهت داده و دوباره در مدار صعودی قرار گرفت.

با این حال، روند یک هفته‌ای بازار خودرو، از کاهش قیمت‌ها حکایت دارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ در بازار ۳۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۴۷۵ میلیون رسیده است. پژو۲۰۶ مدل ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۷۵ میلیون تومانی، ۴۹۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. اما قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در حدود ۳۵ میلیون تومان ارزان شده و به ۵۶۵ میلیون تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی در بازار در حدود ۶۰ میلیون تومان کاهش قیمت را در طول یک هفته گذشته تجربه کرده و به ۶۲۵ میلیونی رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده.ای پانوراما نیز با کاهش ۳۵ میلیون تومانی، ۶۷۰ میلیون تومان شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت تارا دنده‌ای ۶۰ میلیون تومان، دنا اتوماتیک توربوپلاس ۶۵ میلیون تومان و راناپلاس پانوراما ۹۰ میلیون تومان کاهش قیمت را طی یک هفته گذشته تجربه کرد.

به این ترتیب، تارا دنده‌ای ۷۱۰ میلیون تومان، دنا اتوماتیک توربوپلاس ۸۳۵ میلیون تومان و رانا پانوراماپلاس ۵۷۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

قیمت سمند EF۷ نیز ۴۰ میلیون تومان و سمند سورن ۴۰ میلیون تومان در یک هفته گذشته ریخت. به این شکل، سمند EF۷ در حدود ۵۲۰ میلیون تومان و سمند سورن پلاس بنزینی هم ۵۸۰میلیون تومان در بازار شد.

در این میان، گزارش‌ها نشان می‌دهد که تیبا صندوق دار SX در بازار ۳۰ میلیون تومانط تیبا هاچ‌بک‌پلاس ۴۵ میلیون تومان و تیبا EX هاچ بک ۳۰ میلیون تومان ارزان شده است. قیمت این خودروها امروز در بازار خودرو به این ترتیب است؛ تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۲۰ میلیون، تیبا هاچ‌بک پلاس ۳۲۵ میلیون تومان و تیبا EX هاچ‌بک ۳۳۰ میلیون تومان.

قیمت ساینا S دنده‌ای‌ نیز به ۳۵۰ میلیون تومان رسید که نسبت به هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است. کوییک دنده‌ای R هم با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۳۴۵میلیون تومان به فروش رفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=114179
  • 45 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.