این کارشناس امور ملکی پیش‌بینی می‌کند، بازار مسکن در سال جدید، تا اردیبهشت‌ماه به حالت رکود رود.

به گفته وی، بازار مسکن پیش از نوروز، مانند یک فنری است که جمع شده و بعد از ایام عید، این فنر آزاد می‌شود و مجدد شاهد افزایش قیمت هستیم. او احتمالات و پیش‌بینی خود را اینگونه بیان می‌کند:« پس از عید، یک رونق دو الی سه ماهه خواهیم داشت که احتمال دارد پس از این رونق وارد یک رکود دو الی سه ساله شویم و قدرت خرید کاهش یابد.»

او همچنین در ادامه پیش‌بینی خود می‌گوید: مسکن در شهرک مسعودیه که در جنوب محله افسریه قرار دارد، تا این زمان تا آن جایی که می‌توانست رشد کرده است، اما پس از سال جدید افزایش قیمت خواهد داشت.

به گفته وی، تعداد معاملات اسفند سال ۱۴۰۰ نسبت به اسفند ۱۴۰۱ بیشتر بوده و در ماه جاری، بازار معاملات ملکی این محله در رکود قرار داشت.

او همچنین می‌گوید، خرید و فروش‌های این بنگاه ملکی، از مهر تا بهمن‌ مخصوصا از آذرماه به بعد، از وضعیت مناسبی برخوردار بود.

این مشاور املاک درباره افزایش قیمت‌ها در شهرک مسعودیه نیز می‌گوید: مسکن این بخش، متری  ۲۲ تا ۲۸ میلیون به فروش می‌رسید که هم‌اکنون به ۳۵ الی ۴۵ میلیون تومان رسیده است.

واحدی با ۹۱ مترمربع مساحت و و عمربنای ۲ ساله، ۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون و واحدی ۱۴۵ متری و نوساز در مسعودیه، ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون به فروش می‌رسد.

واحدی دیگر با مساحتی ۷۰ مترمربعی و قدمتی ۲۲ ساله، ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی با متراژ ۱۴۵ مترمربع و ۵ سال عمر بنا، ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون قیمت‌گذاری شده است.

photo_2023-03-13_08-31-44