تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

2

موافقت شورای شهر تهران با فروش و واگذاری ۶ ملک در تهران

  • کد خبر : 110260
  • 11 بهمن 1401 - 13:58
اعضای شورای شهر تهران در یکصد و بیست و ششمین جلسه این شورا با واگذاری و فروش ۶ ملک شهرداری تهران در مناطق مختلف موافقت کردند تا بدین ترتیب بدهی شهرداری پایتخت به بانک شهر تسویه شود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ امروز- سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱- و در جریان یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز فروش، انجام معاملات و واگذاری ۶ فقره املاک متعلق به شهرداری مورد بررسی قرار گرفت. این در شرایطی بود که یک فوریت این لایحه در جلسه یکصد و بیست و چهارم شورای شهر تهران به تاریخ چهارم بهمن ماه سال جاری به تصویب رسیده بود.

 لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری پایتخت با توضیح درباره ضرورت تصویب این لایحه گفت: تنها ۲۰ روز از کارشناسی املاک توسط کانون کارشناسان گذشته و آمار به روز است.

وی در توضیح بیشتر اظهار کرد: با این اقدام سود و جرائم بانک شهر تسویه می شود و می توانیم به بانک شهر به عنوان بانکی که ما سهام دار آن هستیم کمک کنیم و از سویی دیگر می توانیم تسهیلات جدید دریافت کنیم.

در نهایت بررسی شرایط فروش ۶ ملک مورد درخواست شهرداری توسط اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و واگذاری و فروش آن با اکثریت آراء موافق به تصویب رسید.

این ۶ ملک که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفتند عبارتند از:

۱)مجتمع تجاری اداری واقع در خیابان شهید باهنر، نرسیده به تقاطع نجابت‌جو، مجتمع تجاری مژده با وضعیت سند قرارداد مشارکت و تقسیم نامه مبلغ برآورد اولیه یک هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان.

۲)دومین ملک بیمارستانی واقع در منطقه دو، بلوار فرحزادی، بالاتر از سه‌راه ایوانک، با نام آتیه با کاربری خدماتی با وضعیت قرارداد مشارکت و تقسیم نامه براساس برآورد مبلغ اولیه آن  یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان.

۳)سومین ملک مجتمع تجاری پارکینگ واقع در منطقه دو، بلوار فرحزادی، نبش خیابان طاهرخانی، موسوم به پروژه پارکینگ طبقاتی گرات با کاربری تجاری پارکینگ با وضعیت قرارداد مشارکت و مبلغ برآورد اولیه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان.

۴)چهارمین ملک که ۱۱ قطعه زمین است و در منطقه ۱۸، احمدآباد مستوفی، خیابان قلمستان واقع شده و با کاربری مختلط با وضعیت سند شش ‌دانگ و قیمت ۶۰۰ میلیارد تومان.

۵)ملک پنجم نیز مجتمع مسکونی تجاری واقع در منطقه ۲۰، خیابان شهید رجایی، روبروی خیابان ۱۳ آبان به نام مجتمع مسکونی تجاری خلیج فارس با کاربری مسکونی تجاری با وضعیت سند شش دانگ به ارزش ۵۱۵ میلیارد تومان.

۶)زمین واقع در منطقه ۲۱ بزرگراه شهید لشکری کیلومتر ۲۱، روبروی نفت پارس با کاربری صنعتی ۵ با وضعیت سند ۶ دانگ و ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=110260
  • 48 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.