تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

3

نظافت شهر و لایروبی جوی‌ها اولین دغدغه تهرانی‌ها

  • کد خبر : 105932
  • 12 آذر 1401 - 12:04
نظافت شهر و لایروبی جوی‌ها اولین دغدغه تهرانی‌ها
سامانه شفافیت شهرداری تهران جزئیات تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس طی ۷ ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد که بر این اساس، «لایروبی‌جوی‌ها» با ۴۰ هزار و ۱۵۴ و «نظافت معابر» با ۴۰ هزار و ۷۷ تماس به ترتیب بیشترین درخواست مردم تهران برای رسیدگی در شهر بوده است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، بر اساس گزارش آماری پیام‌های خدمات و فوریت‌های شهری که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده است، علاوه بر دو مورد بالا که بیشترین درخواست‌های مردمی از مدیریت شهری به حساب می‌آیند، «جمع آوری زباله و ضایعات» با ۲۳ هزار و ۱۱۸ تماس، «آلودگی صوتی مسکونی» با ۲۲ هزار و ۴۰۳ تماس و «طعمه گذاری موش» با ۲۱ هزار و ۹۳ تماس مردمی، به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری پایتخت از طریق سامانه نظارت مردمی شهرداری تهران بوده‌اند.

در آمار منتشر شده سامانه شفافیت شهرداری تهران همچنین، «سدمعبر دستفروشی و وانتی در خیابان» با ۱۵ هزار و ۶۲۳ تماس، «ساخت و ساز غیر مجاز مسکونی» با ۱۴ هزار و ۴۰۰ تماس، «ترکیدگی لوله آبیاری باغچه» با ۱۲ هزار و ۱۰ مورد تماس، «جمع آوری سگ‌های ولگرد» با ۸هزارو ۳۵۱ تماس و «شستشوی مخازن زباله» با ۶ هزارو ۵۴۴ تماس مردمی به ترتیب در رتبه ششم تا دهم درخواست‌های مردمی از شهرداری تهران از طریق سامانه مردمی ۱۳۷ پلاس طی ۷ ماه ۱۴۰۱(فروردین تا پایان مهرماه) ۱۴۰۱بوده است.

به غیر از ۱۰ مورد پر درخواست شهروندان از مدیران شهری پایتخت، «جمع‌آوری خاک و نخاله» و «رفع خطر درختان خشک و در حال سقوط» هم از موضوعات پر درخواست مردمی از مدیریت شهری تهران بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=105932
  • 36 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.