تاریخ : چهارشنبه, ۲۱ آذر , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

«من شهردارم»؛ تسهیل‌گر حل مسائل تهران پیش‌بینی اعتبار برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ضرورت کاهش تلفات انرژی برای حل مشکل ناترازی مذاکرات ایران و ترکمنستان برای واردات گاز ضرورت جمع آوری گازهای مشعل با هدف صیانت از محیط زیست افزایش حدود ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان شهری تهران آینده مبهم بازار فولاد ایران سازوکار مجلس برای توسعه حمل و نقل عمومی رشد ۱۳ درصدی معادن در صورت توسعه اکتشاف تحقق ۹۶ درصدی بودجه شهرداری تهران تا پایان آبان ماه ورود اتوبوس و تاکسی‌های برقی چینی به تهران واگذاری ۲۵۰ ون جدید به ناوگان تاکسیرانی پایتخت بارش باران در تهران طی روز دوشنبه فعال‌سازی ۲۵۰۰ اتوبوس گردشگری رایگان در پایتخت تبدیل حمام تاریخی کاشف‌السلطنه به محل برگزاری نمایشگاه راه‌های شناسایی کمبود ویتامین در بدن استرس از عوامل موثر بر افزایش وزن برنامه بازگشت و تمرین فردای استقلال برای جام حذفی ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد صدور نخستین مجوز حراج اموال تاریخی مجاز در ایران صنعت در تنگنای انرژی افزایش نرخ عوارض جابه‌جایی بار معدنی از جاده افزایش شدید عدم‌النفع صنایع به دلیل قطعی برق در تابستان مخالفت عضو شورای شهر با ۷ساله‌شدن دوره فعالیت شورای ششم تداوم افزایش آلودگی هوای تهران تا روز جمعه اعلام برنامه‌های هفته پژوهش کتابخانه و موزه ملی ملک تنوع‌بخشی به سبد سوخت با هدف تأمین پایدار خوراک پتروشیمی کمبود واگن در ناوگان حمل و نقل شرکت بهره‌برداری متروی پایتخت آغاز بهره‌برداری از پردیس جدید شرق از شنبه آینده طرح «من شهردارم» افتخار مدیریت شهری‌ وضعیت نامطلوب معیشت مردم اجازه مجلس به دولت جهت اخذ حق بیمه از مشترکان گاز و برق ضرورت مناسب‌سازی شهر برای حرکت معلولان افزایش دمای هوای تهران ایجاد هاب حمل و نقلی برای کاهش ترافیک بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

8

ریشه مشکلات ، مدیریت دولتی در صنعت خودروسازی است

  • کد خبر : 105531
  • 05 آذر 1401 - 17:11
ریشه مشکلات ، مدیریت دولتی در صنعت خودروسازی است
رئیس هیات عامل ایدرو گفت: ریشه مشکلات مدیریت بخش دولتی در بنگاه نیست بلکه مدیریت دولتی در صنعت خودروسازی است.

به گزارش افق تهران، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سومین هم‌اندیشی فعالان صنعت خودرو که با حضور وزیر اقتصاد در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به زیان دهی خودروسازان گفت: اگر بخش خصوصی هم مدیریت ایران خودرو و سایپا را برعهده داشت با این نحوه قیمت گذاری زیان‌ده می‌شد و زیان انباشته آن نهایتاً به جای ۱۲۰ هزار میلیارد تومان به ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌رسید.

علی نبوی تاکید کرد: ریشه مشکلات مدیریت بخش دولتی در بنگاه نیست بلکه مدیریت دولتی در صنعت خودروسازی است.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: وزارت صمت با اجماعی که با همه نهادهای مؤثر ایجاد می‌کند نقشه راه این صنعت را برای متولیان آینده مشخص می‌کند و ما هم اصرار داریم سهام تودلی باید واگذار شود.

نبوی با بیان اینکه یکی از موضوعات تشکیل بازار رقابتی است بیان کرد: فضای اقتصاد کشور در دهه‌های گذشته نشان داده اقتصاد ما برای اینکه وصل مستقیم به بازار بین المللی داشته باشیم عزم نداشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=105531
  • 92 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.