تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

3

تعطیلی ۱ روزه تئاتر شهر

  • کد خبر : 103924
  • 13 آبان 1401 - 10:52
تعطیلی ۱ روزه تئاتر شهر
تعطیلی یک روزه تالارهای نمایشی، برگزاری یک کارگاه در حوزه نقد تئاتر و حضور معاون وزیر صمت سه رویداد نمایشی مرتبط با مجموعه تئاتر شهر هستند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران؛ نمایش های به صحنه رفته در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر روز جمعه سیزدهم ماه به دلیل همزمانی با سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) اجرا نمی شوند.

شایان ذکر است طی روزهای اخیر نمایش های «فرزند یک خنیاگرم» به کارگردانی شکرخداگودرزی در تالار چهارسو، «شراره» به کارگردانی محمد مهدی خاتمی در تالار سایه و «پاره هایی از چند زندگی» در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه بودند.

اولین جلسه از پروژه «کارگاه نقد تئاتر» در تئاتر شهر برگزار شد

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران از روز چهارشنبه یازدهم آبان ماه اولین نشست از پروژه کارگاه های نقد تئاتر را در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

این کارگاههای آموزشی از این پس چهارشنبه هر هفته با حضور نصرالله قادری نویسنده، کارگردان، مدرس و منتقد تئاتر در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است کانون ملی منتقدان تئاتر ایران پیش از این نیز با همکاری تئاتر شهر سلسله نشست های «دوشنبه های نقد تئاتر» را در این مجموعه برگزار کرده بود، که طی آن اعضای این کانون در حضور عوامل اجرایی، به نقد و بررسی آثار نمایشی به صحنه رفته در این مجموعه می پرداختند.

معاون وزیر «صمت» به تئاتر شهر آمد

محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه روز چهارشنبه یازدهم آبان ماه با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از نمایش «شراره» دیدن کرد.

معاون وزیر صمت در پایان اجرا، ضمن قدردانی از کارگردان، بازیگران و سایر عوامل اجرایی نمایش دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

طی روزهای گذشته امیر محمود سزاوار رئیس سازمان هنری سینمایی دفاع مقدس، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از نمایش «شراره» به کارگردانی محمد مهدی خاتمی دیدن کردند.

نمایش «شراره» به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی خاتمی ساعت ۱۹ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان در تالار سایه تئاتر شه ر روی صحنه می رود.

نسرین نکیسا، شهرام مسعودی، تکتم اخجوانی، امینا خاتمی، مرجان علوی، مجتبی زادفر، پرویزگوهری راد، امیراحسان امیرپور، محمد مهدی خاتمی، غلامرضا عارف نژاد و حامد وکیلی هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=103924
  • 38 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.