تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

2

حسین زاده : جوانان ایده پرداز، تحولی جدی در بانک ملی ایران رقم زده اند

  • کد خبر : 9817
  • 08 اسفند 1397 - 20:52

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: که این بانک با کمک جوانان ایده پرداز و خوشفکر، به یک سازمان تحول گرا و یاد گیرنده تبدیل شده است. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، دکتر محمد رضا حسین زاده در گردهمایی روابط عمومی و حوزه ارتباطات با محوریت آشنایی با محصولات ملی شو ۲ که […]

https://ofoghtehran.ir

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: که این بانک با کمک جوانان ایده پرداز و خوشفکر، به یک سازمان تحول گرا و یاد گیرنده تبدیل شده است.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، دکتر محمد رضا حسین زاده در گردهمایی روابط عمومی و حوزه ارتباطات با محوریت آشنایی با محصولات ملی شو ۲ که با حضور جمعی از کارکنان بانک در سالن همایش حافظ برگزار شد، گفت: بسیاری از محصولات نوین بانک ملی ایران که در ملی شو سال گذشته و امسال رونمایی شد، در نظام بانکی کشور بی سابقه است و با بانک های بزرگ دنیا برابری می کند.

وی با اشاره به این که محور همه تحولات ایجاد شده در بانک ملی ایران، مشتری است، اظهار کرد: دیگر دوره حضور مشتری در شعبه برای انجام کارهای روزمره بانکی تمام شده و همه خدمات باید به سمت بانکداری غیرحضوری و دیجیتال برود.

حسین زاده با بیان این که محصولات رونمایی شده در ملی شو، با استقبال کم سابقه وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولان بلندمرتبه اقتصادی کشور رو به رو شده است، ادامه داد: سازمان ۹۰ ساله بانک ملی ایران، امروز چنان چابک و سرزنده شده که تحسین همه فعالان بانکی را برانگیخته است.

مدیرعامل بانک ملی ایران تحولات ایجاد شده در سازمان به ویژه در حوزه روابط عمومی را باعث انعکاس گسترده دستاوردهای بانک خواند و گفت: بازتاب کم سابقه ملی شو ۲ بسیار مطلوب بود و این روند باید ادامه یابد.

وی با تاکید بر این که همه کارکنان بانک باید در نشر دستاوردهای بانک به ویژه فناوری های ارائه شده در ملی شو  و سایر خدمات بانک مشارکت کنند، ادامه داد: آنچه ارائه شد، تنها بخشی از توانایی های بانک ملی ایران بود و این نوید را می دهم که فرآیند برگزاری رویداد «ملی شو ۳» از هم اکنون آغاز شده است.

سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص اهمیت رسانه در دنیای امروز خاطرنشان ساخت: غول های بزرگ رسانه در دنیای امروز، اخبار و اطلاعات را آن طور که با منافع و نظراتشان هماهنگ است، تولید و منتشر می کنند و در این زمان وظیفه متخصصان روابط عمومی بسیار حائز اهمیت است زیرا می توانند با قدرت رسانه و هدایت افکار عمومی بزرگ ترین اقدامات را به نتیجه برسانند.

وی  ضمن اشاره به سوپر محصولات معرفی شده در مراسم “ملی شو۲” این محصولات را حاصل تفکرات و ایده های خلاقانه همکاران بانک ملی ایران و جوانانی دانست که با حمایت بانک به ثمر نشسته است که هر کدام از آنها به نوبه خود منحصر به فرد و خاص بوده  و در کمتر جایی وجود داشته است .

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران به نقش و اهمیت روابط عمومی اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران با وجودهمکاران متخصص در این حوزه و فعالیت های شبانه روزی بر خود می بالد که در تمامی حوزه ها اعم از ارائه خدمات بانکی به مشتریان، معرفی و استفاده از محصولات جدید در حوزه بانکداری و استفاده از افراد متخصص در حوزه  روابط عمومی که به عنوان سفیران بانک در حال فعالیت هستند، برای بالا بردن سطح آگاهی مردم و جامعه تلاش می کنند.

وی وظایف سنگین روابط عمومی را به ویژه در شرایط فعلی برشمرد و اظهار داشت: در فضای رقابتی امروز کسانی موفق هستند که رو به جلو حرکت کنند و پا به پای پیشرفت علوم و فنون به پیش روند و اگر ایستا و کمرنگ باشند قطعا از زمانه خود عقب خواهند ماند و پیشرفتی نیز نخواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=9817
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.