تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

9

با وعده نمیتوان مشکلات تهران را حل کرد

  • کد خبر : 979
  • 16 مرداد 1397 - 13:02
با وعده نمیتوان مشکلات تهران را حل کرد

 نماینده مجلس شورای اسلامی گفت :به همین زودی نمی توان درخصوص عملکرد آقای افشانی اظهار نظر کرد اما ضمن احترام به آقای نجفی باید گفت عملکرد ایشان به هیچ وجه قابل قبول نبود. به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران،محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز در خصوص مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان […]

 نماینده مجلس شورای اسلامی گفت :به همین زودی نمی توان درخصوص عملکرد آقای افشانی اظهار نظر کرد اما ضمن احترام به آقای نجفی باید گفت عملکرد ایشان به هیچ وجه قابل قبول نبود.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران،محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز در خصوص مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان گفت: به هر حال مصوبه مجلس بسیار شفاف و روشن است و موارد منع به کارگیری بازنشستگان کاملا شفاف عنوان شده بنابراین آقای افشانی خود باید به این موضوع واقف باشند که چه تصمیمی باید دراین باره اتخاذ کنند. البته آقای افشانی در نشست خبری اعلام کردند که این مصوبه شامل حال من نمی شود.
وی با اشاره به سردرگمی یک ساله شهر تهران در مدیریت دکتر نجفی تصریح نمود: بنده معتقدم با توجه به اینکه یک سال شهر تهران در بلاتکلیفی به سرد برد و عملا در دوران مدیریت دکتر نجفی شاهد رونق و توسعه پروژه های عمرانی نبودیم بهتر است آقای افشانی در شهرداری بمانند چرا که رفت وآمد مدیران شهری چیزی جز افزایش خسارت به شهر را به دنبال ندارد.
محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نظر خود را در خصوص وعده های مطرح شده از سوی شهردار تهران را در نشست خبری اینگونه عنوان نمود: به هر حال آنچه به عنوان قول از سوی مدیران عنوان می شود همه وهمه وعده به مردم است از جمله مدیران دولتی تا مدیران شهری. وعده هایی مهم هستند که به منصه ظهور برسند وعملی شوند وگرنه در حد همان حرف و وعده باقی می مانند. مسلما با وعده نمی توان مشکلات بزرگ و برجسته شهر تهران را که شاید تشکیلات جرایم اجتماعی آن بسیار بزرگ است به سرعت و بدون هیچ برنامه متقنی کاهش داد یا برطرف کرد. نمی توان کلانشهری چون تهران را با وعده و وعید اداره کرد چرا که حل برخی از مسائل و آسیب های اجتماعی بدون برنامه ریزی و کار کارشناسی و تخصیص بودجه لازم بسیار سخت وزمان بر است. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم مسائل شهر تهران بسیار پیچیده تر از چند موضوع مثل تکدی گری و اعتیاد است بنابراین حل مشکلاتی که معضلات بزرگی برای شهر وشهروندان ایجاد کرده نیازمند مولفه های بسیاری است که مدیران باید به یکایک آن توجه ویژه ای داشته باشند.در غیر این صورت تنها وعده ای بدون پشتوانه داده شده است.
وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به تحولات در شهر تهران افزود: با توجه به اینکه اعضای شورای پنجم منتخبین مردم هستند مردم از آنها انتظارات وسیع و گسترده ای دارند بنابراین پاسخگویی به مطالبات وانتظارات مردم حقی است که برگردن نمایندگان است. مردم تهران در یک سال گذشته شاهد اتفاقات وتغییر مدیریتی بودند که با آمدن آقای نجفی و رفتن ایشان و سرپرستی آقای مکارم حسینی و سپس شهردار شدن آقای افشانی به وقوع پیوست. مسلما به همین زودی نمی توان درخصوص عملکرد آقای افشانی اظهار نظر کرد اما ضمن احترام به آقای نجفی باید گفت عملکرد ایشان به هیچ وجه قابل قبول نبود. متاسفانه در دوران مدیریت دکتر نجفی بسیاری از پروژه های عمرانی که می توانست محل خدماتی در تهران باشد روی زمین ماند وما عملا شاهد اقدام موثری از سوی شورا و شهرداری نبودیم.امید می رود در زمان مدیریت آقای افشانی شاهد تحولات جدی تر و خدمت گزاری موثرتری به مردم شهر باشیم.

 

انتهای پیام

افکار نیوز /

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=979
  • 37 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.