تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

4

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

  • کد خبر : 97314
  • 11 مرداد 1401 - 17:45
نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران
برای این که یک دستگاه تصفیه آب اصل تایوان خریداری کنید ابتدا باید مارک های معتبر آن را بشناسید و سپس بهترین نوع سیستم تصفیه آن را تهیه نمایید

افق تهران؛ بسیاری از افراد برای داشتن آب سالم آشامیدنی همواره این پرسش را در ذهن دارند که کدام مارک دیتگاه تصفیه آب بهتر است و کدام نوع از سیستم تصفیه آب را خریداری کنیم. برند های متفرقه و متنوعی در بازار وجود دارند که از نظر قیمت و کیفیت و بازدهی با یکدیگر متفاوت هستند. برای این که یک دستگاه تصفیه آب اصل تایوان خریداری کنید ابتدا باید مارک های معتبر آن را بشناسید و سپس بهترین نوع سیستم تصفیه آن را تهیه نمایید. در این جا برای راهنمایی شما برند های معتبر آب تصفیه کن خانگی و همچنین نمایندگی و مرکز فروش معتبر آنها را معرفی خواهیم کرد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب ساخت کشور تایوان هستند که در کل دنیا شناخته شده اند و مشتریان زیادی را جذب کرده اند. تایوان کشوری است که با سابقه ی بیش از نیم قرن به مهد تولید پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب تبدیل شده است و دستگاه هایی را تولید می کند که می تواند با رقیبان سر سخت خود از برند های اروپایی برابری کند. سه برند مینروا، سی سی کا و سافت واتر از معتبر ترین و پر فروش ترین دستگاه های تایوانی هستند.

  • مینروا Minerva

تصفیه آب خانگی مینروا را می توان بهترین مارک تصفیه آب تایوانی معرفی کرد که در دهه ی اخیر پر فروش ترین دستگاه آب تصفیه کن بوده و توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند. برند مینروا تصفیه آب های اسمز معکوس را تولید می کند که بهترین فناوری برای جداسازی آلاینده ها ی آب است. این دستگاه ها دارای فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی هستند که بهترین نوع ممبران می باشد و تا ۹۸ درصد ذرات و ناخالصی های آب را از بین می برد. از دیگر ویژگی های تصفیه آب مینروا فیلتر پمپ قدرتمند و مخزن آنی باکتریال تانک پک است. از مزایایی که این برند دارد این است که دارای نماد اصالت می باشد. یعنی به راحتی می توان دستگا اورجینال از فیک آن را شناسایی کرد. مینروا تصفیه آب های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی، ۸ مرحله ای یووی دار فرابنفش و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز را تولید و به بازار عرضه کرده است تا بتواند تمامی سلیقه ها و نیاز های مصرف کنندگان را دربر بگیرد.

  • سی سی کا  CCK

تصفیه آب سی سی کا نیز یک مارک قدیمی و مطرح در صنعت تصفیه آب تایوان است که نزدیک به نیم قرن تجربه در ساخت و تولید انواع دستگاه های تصفیه کننده آب و قطعات و تجهیزات آن را دارد. این شرکت تمرکز خود را همواره بر توسعه و گسترش محصولات خود گذاشته تا با تولید دستگاه ها ی تصفیه آب با بهترین کیفیت و بازدهی تمامی مردم دنیا بتوانند آبی سالم و بهداشتی مصرف کنند. کمپانی سی سی کا انواع دستگاه های اسمز معکوس در مدل های ۶ مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز تولید کرده که بسیار عملکرد قابل قبولی دارند. قیمت تصفیه آب سی سی کا نسبت به برند مینروا ارزان تر می باشد. برای خرید دستگاه اصل سی سی کا که دارای قطعات تایوانی می باشد و مونتاژ ایران است حتما به نمایندگی ها ی معتبر مراجعه کنید.

  • سافت واتر  Softwater

تصفیه آب سافت واتر softwater یک برند معتبر و با ارزش خرید بالا است که می تواند به خوبی آلودگی ها ی آب را از بین ببرد و آبی زلال و خالص به ما تحویل دهد. این کمپانی در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد که توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده کند. این برند دستگاه های تصفیه آب با فرایند اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون تولید کرده است. از بهترین و حرفه ای ترین مدل های سافت واتر می توان به دستگاه ۸ مرحله ای اسمز معکوس قلیایی اکسیژن ساز آن اشاره کرد. این دستگاه علاوه بر حذف سختی آب و املاح آن، آب را یونیزه کرده و اکسیژن آن را افزایش می دهد. تصفیه آب سافت واتر مونتاژ شده در ایران می باشد اما مدل های تقلبی آن در بازار نیز وجود دارد که در هنگام خرید باید به اورجینال بودن دستگاه دقت کنید.

دستگاه تصفیه آب اورجینال 

یکی از مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال ساخت تایوان دارا بودن تمام تجهیزات مربوط به آن است. دستگاه ها ی اسمز معکوس دارای پمپ، مخزن، فیلتر ممبران، فیلتر های کربنی گیاهی، شیر های برقی و … می باشند که از کامل بودن تمامی این وسایل مطمئن شوید. در تصفیه آب مینروا فیلتر ممبران از مارک آمریکایی فیلمتک استفاده شده است و دیگر قطعات آن ساخت تایوان و تولید همین شرکت می باشند. بنابراین تمامی قطعات باید تایوانی و اورجینال باشند. حک برند و لوگوی آن روی دستگاه نشان از اصالت دستگاه می باشد. دستگاه های مینروا فیلتر نماد اصالت برای شناسایی تصفیه آب های فیک دارند که می توانید با توجه به آن دستگاه اصل را تهیه نمایید.ضمانت بی قید و شرط دستگاه که پس از نصب آن به شما داده می شود مهم ترین نکته در خرید دستگاه اورجینال است. نمایندگی ها با ضمانت دستگاه شما متعهد می شوند تا در صورت خرابی آن بدون هزینه مشکل را برطرف نمایند. هم چنین باید از عهده ی تعمیرات و خدمات پس از فرش دستگاه نیز بر آیند.

خرید اینترنتی تصفیه آب از نمایندگی

مرکز فروش آب تصفیه کن تصفیه آسا نمایندگی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از برند ها ی معتبر تایوانی مثل مینروا و سی سی کا و سافت واتر در ایران است. جهت شماهده محصولات و اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا، لطفا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

“شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه تخصصی، واردکننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران به شمار میرود. در مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… یافت میشوند با سیستم های تصفیه آب خانگی متفاوت و به روش های زیادی آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه مینمایند.

با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق هر یک از دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود.”

این مجموعه با ارائه دستگاه ها ی تصفیه آب اورجینال که گارانتی یک ساله ی شرکت را نیز دارند برای سهولت خرید شما مشتریان فروش اینترنتی را از طریق سایت نیز فراهم آورده است تا شما بتوانید با صرفه جویی در وقت خود در زمان کوتاهی دستگاه مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت کارشناسان شرکت برای ارسال و نصب آن در محل شما حاضر می شوند. شما می توانید جهت راهنمایی با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب مناسب ترین آب تصفیه کن برای منزل و یا محل کارتان یاری نمایند. قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا به دلیل آن که نمایندگی رسمی و انحصری این برند ها می باشد بسیار مناسب تر از فروشگاه های دیگر است. هم چنین قطعات و تجهیزات مربوط به دستگاه تصفیه آب را نیز با بهترین قیمت به فروش می رساند. ارسال و نصب رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته، خدمات پس از فروش، ارائه انواع پک فیلتر تصفیه آب برای سرویس دستگاه، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب به صورت دوره ای ،ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه، امکان خرید با قیمت قطعی داخل جشنواره های فروش ویژه تنها با پرداخت بیعانه اندک ، امکان خرید با قیمت قطعی با پرداخت بیعانه و تکمیل وجه در ماه های آینده از جمله مزایای خرید از شرکت تصفیه آسا می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=97314
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.