تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

3

بهترین مرکز تعمیر دستگاه حضور و غیاب

  • کد خبر : 96587
  • 04 مرداد 1401 - 17:11
بهترین مرکز تعمیر دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب یکی از اصلی‌ترین سیستم‌های اتوماسیون اداری است که گونه‌های مختلفی از آن وجود دارد، از اثر انگشتی، تشخیص چهره، چشمی و لمسی گرفته تا بقیه مدل‌ها. 

افق تهران؛ بهترین مرکز تعمیر دستگاه حضور و غیاب کجاست؟ تعمیرگاه دستگاه حضور و غیاب محلی است که در آن متخصصان تعمیرات و کارشناسان دستگاه‌های حضور و غیاب اقدام به تعمیر و رفع مشکلات دستگاه حضور و غیاب می‌کنند. تعمیر دستگاه حضور و غیاب به انگلیسی (Repair of attendance machine) می‌شود.

سرویس دوره‌ای یا تعمیر دستگاه حضور و غیاب پرسنل در هر سازمان و مجموعه‌ای لازم و ضروری است. فارغ از آن که سیستم حضور و غیاب شما از برند حضور و غیابی باشد، کدام مجموعه آن را طراحی و پیاده سازی کرده است، بازدید و تعمیر دوره‌ای دستگاه حضور و غیاب اولین موردی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید.

دستگاه‌های حضور و غیاب دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای شیوه مختلفی برای تعمیر است، به عنوان مثال دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره شیوه تعمیر متفاوتی نسبت به دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دارد.

در ادامه به یک تعریف از دستگاه حضور و غیاب در وب سایت افق فراویژن اکتفا می‌کنیم  ” دستگاه حضور و غیاب یکی از اصلی‌ترین سیستم‌های اتوماسیون اداری است. گونه‌های مختلفی از دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد، از اثر انگشتی، تشخیص چهره، چشمی و لمسی گرفته تا بقیه مدل‌ها. دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن جزو بهترین‌های بازار است. حال چه نوع دستگاه حضور و غیاب برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر شما هم مالک یک مجموعه یا سازمان یا حتی یک استارت آپ باشید احتمالا کنترل تردد پرسنل و کارمندانتان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازها خواهد بود. با استفاده از سیستم ورود و خروج به راحتی می‌توانید کنترل مناسبی روی رفت و آمد کارمندان خود داشته باشید.

دستگاه رفت و آمد به شما این کمک را می‌کند تا در انتهای ماه یا هر زمانی که لازم باشد اطلاعات لازم در رابطه با حضور غیاب کارمندان خود را تنها با یک کلیک به دست آورید. شرکت افق فراویژن ارائه دهنده انواع دستگاه ساعت زنی تمام تلاش خود را کرده است که بهترین دستگاه ورود و خروج مناسب کدام دستگاه است. ”

شرکت تعمیر سیستم ساعت زنی

شرکت‌های مختلفی در حال حاضر اقدام به تعمیر و کارهای تعمیراتی دستگاه‌های حضور و غیاب می‌کنند که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به برندهای حضور و غیاب مختلفی از قبیل شرکت افق فراویژن، شرکت ماداکتو، شرکت سوپریما، شرکت آلتون نتورک و… اشاره کرد.

اما آن که کدام شرکت توانایی تعمیر مناسب و به دور از خرابی را دارد، موردی است که باید به آن توجه کافی داشت. در ادامه این مقاله به صورت کامل در رابطه با واحد تعمیرات و نگهداری شرکت افق اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تعمیرگاه معتبر دستگاه حضور و غیاب

تعمیرگاه دستگاه حضور و غیاب باید دارای ویژگی‌ها و موارد مختلفی باشد تا بتوان به آن مرکز تعمیر سیستم حضور و غیاب، به عنوان بهترین مرکز تعمیر دستگاه حضور و غیاب گفت. شرکت‌های کمی در ایران وجود دارند که کار تعمیر و نگهداری از سیستم‌های حضور و غیاب را انجام می‌دهند. به عنوان مثال شرکت افق فراویژن یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تعمیر و نگهداری انواع سیستم حضور و غیاب است.

از جمله ویژگی‌های مرکز تعمیر دستگاه ساعت‌زنی می‌توان به موارد نام برده شده در ادامه اشاره کرد:

سابقه طولانی در تعمیر سیستم حضور و غیاب

یکی از مواردی که در زمان سپردن سیستم حضور و غیاب به شرکت طراحی کننده باید به آن توجه داشته باشید، سابقه شرکت طراحی کننده است، هر چه شرکت تعمیرات دستگاه حضور  و  غیاب توانایی و سابقه بیشتری در تعمیر و نگهداری از سیستم‌های حضور و غیاب داشته باشد بی شک خواهد توانست کار را با کیفیت مناسب و بهتری انجام دهد.

گارانتی پس از تعمیر سیستم حضور و غیاب

تعداد شرکت‌های کمی هستند که خدمات پس از تعمیر و نگهداری سیستم حضور و غیاب را انجام می‌دهند.

واحد نگهداری و تعمیرات شرکت افق فراویژن با بیش از ۱۰ سال سابقه در طراحی و پیاده سازی انواع دستگاه‌های حضور و غیاب، تمام خدمات تعمیر و نگهداری از دستگاه‌های حضور و غیاب انجام شده را با ۲ سال گارانتی خدمت شما همراهان گرامی ارائه می‌دهد.

در صورت نیاز به تعمیر دستگاه ساعت زنی خود کافی است تعمیر سیستم حضور و غیاب را در گوگل جستجو کنید.

عیب یابی سیستم حضور و غیاب به صورت مناسب

عیب یابی کردن سیستم حضور و غیاب اولین قدم برای داشتن یک تعمیر و نگهداری مناسب است.

عیب یابی کردن اولین صورت مسئله‌ای است که باید قبل از هر گونه نیاز به تعمیر و نگهداری، تعمیرکار به آن اهتمام بورزد.

شرکت افق فرا ویژن با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه تعمیر و نگهداری آماده ارائه خدمات تعمیر و نگهداری انواع سیستم‌های حضور و غیاب است.

کیفیت کار تعمیر سیستم ساعت زنی

کیفیت کاری تعمیر کار سیستم حضور و غیاب از جمله مواردی است که باید به آن توجه کافی داشت. متاسفانه تا قبل از سپردن تعمیر و نگهداری دستگاه حضور و غیاب نمی‌توان از کیفیت کاری شرکت تعمیر کننده اطلاع پیدا کرد.

برای اطلاع از کیفیت کاری می‌توانید به نمونه کارهای تعمیر و نگهداری سیستم حضور و غیاب توجه کرد و همچنین می‌توان به بازخوردها و ریویوهای شرکت توجه کرد.

تعمیر انواع دستگاه حضور و غیاب

دستگاه‌های حضور و  غیاب دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام شیوه تعمیر متفاوت و نوع خرابی متفاوتی دارند. در ادامه قصد داریم در رابطه با نحوه تعمیر و نگهداری سیستم‌های حضور و غیاب متفاوت اشاره‌هایی داشته باشیم.

توجه به نوع دستگاه حضور و غیاب می‌تواند باعث شود که نیاز به تعمیر در دستگاه حضور و غیاب به میزان فوق العاده‌ای کمتر شود.

به عنوان مثال اگر شما دستگاه حضور و غیاب حرفه‌ای تشخیص چهره برای مدرسه خریداری کنید، مطمئنا خرابی دستگاه حضور و غیاب شما کمتر خواهد بود نسبت به یک سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی.

تعمیر دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی نمونه‌ای از سیستم‌های حضور و غیاب بیومتریک است که با استفاده از قابلیت‌های بیومتریک کار می‌کنند. عمده خرابی دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی را می‌توان خرابی در اثر انگشت این دستگاه‌ها در نظر گرفت. خرابی در اثر انگشت این دستگاه‌ها می‌تواند روند کاری دستگاه را با اختلال جدی رو به رو کند.

توجه به موارد گفته شده در بالا در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه‌ای می‌تواند یک خرید مناسب را برای شما رقم بزند.

تعمیر دستگاه حضور و غیاب با اثر انگشت  خود را به معتبرترین شرکت حضور و غیاب ایران؛ شرکت افق فرا ویژن بسپارید.

تعمیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

تعمیر دستگاه حضور و غیاب چشمی  به چه صورت است؟ دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره، به وسیله دوربینی که در داخل خود دارند، اقدام به شناسایی و هویت سنجی افراد می‌کنند. دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص دهنده چهره عموما قسمتی از آن‌ها که دچار خرابی می‌شود، بخش دوربین این دستگاه‌ها است. خرابی در دوربین می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به کارکرد در شرایط نامناسب سیستم حضور و غیاب تصویری در نظر گرفت.

تعمیر دستگاه حضور و غیاب تصویری  نیاز به تخصص زیادی به دلیل ساختار پیچیده دستگاه دارد.

اگر نیاز تعمیر دستگاه حضور و غیاب با تشخیص چهره  دارید کافی است به بهترین مرکز  تعمیر دستگاه حضور و غیاب چهره ای  ایران؛ شرکت افق فراویژن اعتماد کنید.

آموزش تعمیر دستگاه حضور و غیاب

آموزش‌های مختلفی برای تعمیر و شیوه نگهداری از دستگاه حضور و غیاب وجود دارد که توجه به آن می‌تواند باعث افزایش عمر دستگاه حضور و غیاب شود.

شرکت افق فراویژن آموزش تخصصی تعمیر و نگهداری دستگاه‌های حضور و غیاب را ارائه می‌دهد. برای دریافت آموزش کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تعمیر دستگاه حضور و غیاب

هزینه تعمیر دستگاه حضور و غیاب وابسته به نوع دستگاه، کارایی دستگاه و همچنین برند دستگاه می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود، پارامترهایی که در تعمیر یک سیستم حضور و غیاب تاثیرگذار است از قرار زیر است.

  • برند دستگاه حضور و غیاب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش سیستم حضور و غیاب
  • شرکت گارانتی کننده دستگاه حضور و غیاب
  • نوع قطعات به کار رفته در دستگاه ساعت زنی
  • نوع خرابی
  • و…

همه موارد نام برده شده در بالا جزو مواردی است که باعث می‌شود مبلغ تعمیر دستگاه حضور و غیاب تغییر کند.

 تعمیر دستگاه حضور و غیاب خارجی

دستگاه‌های حضور و غیاب خارجی،  عموما نسبت به نوع ایرانی دچار خرابی کمتری می‌شوند، اما در حالت کلی تعمیر کردن سیستم حضور و  غیاب خارجی هزینه بیشتری روی دست شما خواهد گذاشت، دلیل آن را هم می‌توان عدم وجود گارانتی معتبر این نوع از دستگاه‌ها در داخل ایران دانست.

تعمیر دستگاه حضور و غیاب مدرسه

یکی از مراکزی که نیاز به دستگاه حضور و غیاب زیادی دارند، مدارس است. به دلیل وجود تعداد دانش آموزان بالا و همچنین تردد بالا در مدرسه، عموما اگر از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی استفاده شود، دستگاه پس از چند مدت کار کردن دچار مشکلات مختلفی می‌تواند بشود، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که از دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره در مدرسه استفاده کنید.

منبع: شرکت تجهیزات شبکه و حضور و غیاب آلتون نتورک altonnetwork.com

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=96587
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.