در خواست عضو شورای شهر برای اقدام قانونی علیه قالیباف

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران از شهرداری درخواست کرد اقدامات حقوقی و قضایی لازم را در خصوص اظهارات قالیباف انجام دهد.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، محمود میر لوحی عضو شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن اشاره به سخنان شب گذشته قالیباف در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: قالیباف در برنامه تلویزیونی در مورد میزان بدهی شهرداری توضیحاتی ارائه کرده است.

وی افزود: متأسفانه شهردار قبلی تهران بار دیگر ادعاهای قبلی خود را تکرار کرده و نه تنها بدهی را انکار کرده بلکه  اتهاماتی نیز وارد کرده است شهرداران سابق تهران از جمله نجفی، افشانی و حالا هم حناچی با توجه به محدودیت‌های پیش رو نمی خواهند مبلغ بدهی شهرداری را پررنگ کنند چرا که این موضوع  مانعی برای جذب سرمایه گذاری است  اما حالا با ادبیاتی سخیف سخنانی مطرح شده است.

میرلوحی تصریح کرد: صدا و سیما باید به شورا و شهرداری فعلی نیز فرصت پاسخگویی دهد، از دفتر حقوقی شهرداری تهران نیز درخواست می کنم که در این باره اقدامات حقوقی و قضائی لازم را انجام دهد.

وی در پایان با انتقاد از برخورد صدا و سیما با مدیریت شهری جدید اظهار داشت: گویا از نظر صدا و سیما هنوز قالیباف شهردار تهران است زیرا که در برنامه اخیر هیچ سخنی از افتتاح بیش از ۵۰۰ پروژه جدید به میان نیامد.

انتهای پیام/