تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج جزئیات جدید از نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن ضرورت اعلام هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها شیر طلایی هخامنشی در چین آغاز واگذاری تاکسی‌های برقی از امروز افزایش شانس فولادسازان ایرانی در صادرات فولاد میانی پیش بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ برگزاری جلسه شورای شهر تهران همزمان با روز شوراها اعلام زمان آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها انتقاد عضو شورای شهر از عملکرد شهرداری اهمیت مصرف صبحانه در کودکان ضرورت توجه شهرداری تهران به آموزش‌های شهروندی انتقاد از عملکرد شورای عالی کار در مجلس کاهش شدید دما در تهران از فردا محرومیت ستاره پرسپولیس برای یک جلسه

5

تخفیف ویژه بلیط هواپیما در مسیرهای پر تردد این هفته در کارناوال

  • کد خبر : 91348
  • 11 خرداد 1401 - 0:03
تخفیف ویژه بلیط هواپیما در مسیرهای پر تردد این هفته در کارناوال
با توجه به تخفیف ویژه ای که سایت کارناوال در مسیر های پرتردد چون تهران به بندر عباس برای شما در نظر گرفته است می‌توانید سفر خوب با قیمتی مناسب به این شهر ها از جمله کیش به تهران داشته باشید.

افق تهران؛ سایت کارناوال برای سهولت سفر و رفاه حال مسافرین در مسیر های تهران به بندرعباس و تهران به تبریز تخفیف ویژه ای گذاشته است که مسافران بتوانند ارزان ترین بلیط و پرواز را خریداری کرده واز دیگر تخفیف های ویژه کارناوال در مسیر کیش به تهران می باشد که ما  در ایجا علاوه بر ارائه ارزان ترین قیمت سعی کردیم به طور مختصر اطلاعات مفید و مورد نیاز سفر شما رادر اینجا ذکر کنیم . این مسیر ها جزو مسیر های شلوغ چه پروازی چه زمینی میباشند فقط با توجه به وضعیت هوا در فصل های مختلف گرم ویا خیلی سرد ممکن است از سوی مسافران مورد استقبال کمتری  قرار بگیرد.

سفر به بندر عباس

بندرعباس از شهرهای گرم و مرطوب ایران است که تابستانی گرم و طولانی و در حدود ۹ماه دارد. گرمترین درجه حرارات این شهر حدود ۴۴ درجه سانتی گراد است و دمای سردترین روزهای آن به ۴ درجه سانتی گراد می رسد.

بهار: در نوروز، بندرعباس یکی از شهرهای شلوغ ایران است چرا که بسیاری از مردم با مراجعه به این شهر می خواهند راهی جزایر قشم و هرمز شوند. با نزدیک شدن به اواسط بهار، گرما و رطوب هوا افزایش می یابد و میزان مسافران به شدت کم می شود.

تابستان: هوای بسیار گرم و شرجی بندرعباس مانع از این می شود که کسی به سفر به این خطه فکر کند.

پاییز: با آغاز پاییز هوا رو به خنکی می گذارد؛ اما در این فصل سال باز هم هوای مناطق جنوبی کشور نسبت به سایر نقاط گرمتر است و روزهای پایانی پاییز سفر گردشگران به بندرعباس و به طور کلی جنوب کشور آغاز می شود.

زمستان: هوای بندرعباس در زمستان معتدل و مناسب برای گردشگران است.

دلیل سفر به بندرعباس

  • بزرگترین بندر ایران است.
  • فرهنگ مردم این خطه دست نخورده است.
  • در همسایگی خلیج فارس قرار دارد و می توانید از سواحل زیبای آن لذت ببرید.
  • مردمش به مهمان نوازی مشهورند و همنشینی با آنها برای گردشگران لذت بخش است.
  • از این شهر می توانید سفر دریایی به جزایر قشم و هرمز را تجربه کنید.
  • مقصد خوبی برای سفرهای زمستانی به شمار می رود.
  • یکی از مقاصد محبوب برای خرید است.
  • به طور کلی بهترین زمان سفر به بندرعباس اواخر پاییز تا اوایل بهار است که شما ممکن است برای خرید بلیط تهران بندرعباس به دلیل شلوغی و ازدحام و نرخ بالای بلیط دچار مشکل شود که سایت کارناوال این شرایط را برای شما راحت کرده است.

سفر به تبریزوجاذبه های آن

تبریز سومین شهر بزرگ ایران، جایگاهی ویژه و خاص در تاریخ، پیشینه و اقتصاد کشورمان دارد. تبریز از شهرهای مدرن ایران و یکی از قطب‌های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و تجاری کشور است. در میان شهرهای معروف و زیبای جهان، شهرهای استانبول و ارزروم از ترکیه، باکو و گنجه از جمهوری آذربایجان، غزه از فلسطین اشغالی، کازان از روسیه، خجند تاجیکستان، موگلیف بلاروس و کربلای معلی در عراق به خواهرخواندگی تبریز در آمده‌اند.شهر تبریز دارای جاذبه های زیادی میباشد که چندی از آن برا برای شما بیان میکنیم.

  • تبریز شهری تاریخی‌ست و آثار باستانی و کهن بسیاری مانند مسجد کبود، موزه آذربایجان و بسیاری دیگر را در خود جای داده است.
  • دیار اولین‌ها، صنایع‌دستی و سوغات‌های گران‌بهایی دارد که در میان آنها نام فرش و چرم تبریز بیش از همه مسافران را به سوی خود جلب می‌کند.
  • تبریز به بازارهای سنتی و مدرن خود و اجناس باکیفیتی که ارائه می‌دهند شهره است و شما را با دستی پر روانه شهرتان می‌کند.
  • شهر تبریز در استانی با جاذبه‌های طبیعی بسیار نظیر روستای کندوان و جنگل‌های ارسباران قرار گرفته است که سفر به تبریز بدون بازدید از آنها کامل نمی‌شود.

البته اگر بخواهید برای سفر به تبریز برنامه بریزید و به اطلاعات بیشتری از آنچه در این مطلب گفته شده نیاز دارید،بدست آورید  تنها کافی ست وارد صفحه راهنمای سفر سایت کارناوال شوید  و اطلاعات مفیدی به دست بیاورید سپس برای کسب اطلاعات قیمت بلیط هواپیما تهران به تبریز به قسمت پرواز داخلی رفته و بلیط مناسب خود را با تخفیف ویژه انتخاب و خریداری کنید.

سفر جذاب کیش

کیش آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و میانگین دمای سالانه آن به ۲۶/۶ درجه سانتیگراد می رسد. بارندگی در این جزیره بسیار کم است و  بیشتر به صورت رگبار و در زمستان رخ می دهد. فصل محبوب سفر به کیش زمستان و به ویژه ماه بهمن است چرا که در این زمان کیش بهترین آب و هوا را دارد و این زمان برای طرفداران خرید هم محبوب است.

به طور کلی بهترین زمان سفر به کیش بستگی به خودتان دارد اما از نظر آب و هوا پیشنهاد ما به شما اواخر پاییز تا اوایل اسفند است.

جاذبه ها

  • فضای آرامش بخشی دارد و برای استراحت و دور شدن از دغدغه ها گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.
  • امکانات متنوع و بسیار مناسبی از جمله هتل ها در درجه های مختلف، ویلاهای مجهز، رستوران ها، اجاره خودرو و … را برای گردشگران دارد.
  • تفریحات جذاب آبی و دیگر گزینه های هیجان انگیز تفریحی در این جزیره در دسترس هستند.
  • پلاژهای مجهزی برای آقایان و بانوان دارد و یکی از مقاصد معروف حمام آفتاب در ایران است.
  • با سفر به این جزیره می توانید به سواحل خلیج فارس بروید و از تماشای این دریا غرق در لذت شوید.
  • این جزیره میزبان جشنواره های متعددی به ویژه در فصل تابستان است.
  • مراکز خرید این جزیره بسیار معروف هستند و افراد زیادی به قصد خرید به این جزیره سفر می کنند.
  • از مقاصد لوکس در ایران برای سفر به حساب می آید.

ورود به کیش از دو راه هوایی و دریایی میسر است و ما در سایت کارناوال با ارزان ترین قیمت پروازی سعی کرده ایم  پرواز کیش به تهران با بهترین نرخ در اختیار مسافران قرار دهیم.

ما سعی کردیم در این مقاله کوتاه به طور مختصر اطلاعات مفید و مورد نیاز سفر شما رادر اینجا ذکر کنیم و با توجه به تخفیف ویژه ای که سایت کارناوال در مسیر های پرتردد چون تهران به بندر عباس برای شما در نظر گرفته است میتوانید سفر خوب با قیمتی مناسب به این شهر ها از جمله کیش به تهران داشته باشید و برای اطلاعات بشیتر میتوانید در سایت کارناوال به هر آنچه که نیاز دارین در سفر دسترسی راحت پیدا کنید و سفری با خیال راحت داشته باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=91348
  • 33 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.