تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

3

جاسوسی جلالی برای اسرائیل اثبات شد

  • کد خبر : 90144
  • 29 اردیبهشت 1401 - 15:50
جاسوسی جلالی برای اسرائیل اثبات شد
وزیر اطلاعات بیان کرد: جاسوسی «احمدرضا جلالی» برای رژیم صهیونیستی اثبات شده و حکم اعدام او کلیه مراحل قضایی را طی کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران،‌ حجت‌الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در بیست و یکمین همایش سراسری دادستان‌های مراکز استان‌ها درخصوص احمدرضا جلالی گفت: جاسوسی جلالی برای رژیم صهیونیستی، موضوعی اثبات شده و حکم اعدام او کلیه مراحل قضایی را طی کرده است. دولت سوئد به نیابت از رژیم صهیونسیتی و آمریکا، مدتی پس از بازداشت و محاکمه جلالی به صورت غیرقانونی آقای حمید نوری هموطن ما را در سوئد بازداشت، بلکه به نوعی گروگان گرفت.

احمدرضا جلالی متولد سال ۱۳۵۰ فارغ التحصیل رشته پزشکی یکی از مهمترین ماموران اطلاعاتی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی است که از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شده است.

جلالی از جاسوسانی بود که مشخصات دانشمندان هسته‌ای را به موساد ارائه می کرد و افسران موساد با استفاده از این اطلاعات به ترور دانشمندان هسته‌ای اقدام کردند.

به گفته حجت‌الاسلام خطیب، از اتفاقات عجیب این بود که دولت سوئد پس از بازداشت این جاسوس در ایران به او اقامت دائم داد و پس از محاکمه و صدور حکم اعدامش به وی تابعیت سوئدی داد و از آن پس به عنوان شهروند این کشور از او حمایت کرد و ما اطلاع داریم که سوئدی ها با طراحی رژیم صهیونیستی و آمریکا موضوع جلالی را پیگیری می کنند و حمید نوری را با توطئه و سناریوی گروهک تروریستی منافقین به گروگان گرفته اند. در مورد جلالی نیز به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه هم چندی پیش گفت که احمدرضا جلالی به جرم جاسوسی مدتهاست که دستگیر شده و حکم آن صادر شده است و مدتهاست این پرونده در حال جریان است.

خطیب زاده همچنین تاکید کرد که پرونده حمید نوری و جلالی هیچ ارتباطی بهم ندارند اگر هم وجود دارد طرف سوئدی دوست دارد این ارتباط باشد. دادگاه نوری در سوئد را نمایشی و سیاسی کرده اند.

وزیر اطلاعات همچنین درباره دو فرانسوی بازداشت شده گفت: دو فرد فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند، ما از قبل به اطلاعاتی پیرامون آنها دست یافته بودیم و از لحظه ورود به کشور آنها دقیقا تحت نظر بودند؛ این افراد به محض ورود، قرارهای تشکیلاتی با چند کانون و محفل غیرقانونی و سابقه دار برگزار کردند.

به گفته حجت‌الاسلام خطیب، طبق مستندات موجود، این دو فرانسوی به دنبال ایجاد ارتباط تشکیلاتی بین کانون های غیرقانونی و آشوبگر بودند که با اتخاذ پوشش های صنفی، اهداف گروهک ها و سرویس های جاسوسی را دنبال می کردند. بر اساس اطلاعات موثق برخی از عناصر کانون های غیرقانونی مورد نظر با گروهک های تروریستی شناخته شده و برخی جواسیس شناسایی شده خارج نشین متصل بودند که به زودی اطلاعات بیشتری درخصوص این پرونده منتشر خواهد شد.

دو روز پیش بود که اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد دو فرد اروپایی که با هدف سوء استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به آشوب، بی‌نظمی اجتماعی و بی‌ثبات سازی جامعه وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند.

بنا بر اعلام این وزارت اطلاعات، افراد موصوف بر اساس رهگیری‌های فرامرزی وزارت اطلاعات، در تور اطلاعاتی هوشمند این وزارت‌خانه قرار گرفته بودند و از لحظه‌ی ورود به ایران تا زمان بازداشت، کلیه‌ی برنامه‌ها و ملاقات‌های پنهان آنها، پوشش‌های استفاده شده و خطوط عملیاتی مخرب انتقالی به برخی کانون‌های مرتبط، منجمله به تشکل غیرقانونی موسوم به (( شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان )) تحت نظارت کامل امنیتی قرار گرفته و مستند شده است.

اتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=90144
  • 37 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.