تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

4

پیگیر ضرب و شتم کارکنان شهرداری هستیم

  • کد خبر : 86649
  • 16 فروردین 1401 - 11:44
پیگیر ضرب و شتم کارکنان شهرداری هستیم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به ضرب و شتم کارکنان شهرداری در موضوع قطع درختان موسسه ژئوفیزیک بیان کرد: باید واکنش یکپارچه نشان دهیم و از شهرداری حمایت کنیم.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری درباره پخش گزارش قطع درختان در  بخش خبری ۲۰:۳۰ اظهار داشت: ضرب و شتم کارکنان شهرداری نشان داد که عوامل آن مجموعه فردی را از ارتفاع بالا به پایین پرتاب کرد، لباس کارکنان را پاره کردند و از گاز اشک آور استفاده کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: باید واکنش یکپارچه نشان دهیم و از شهرداری حمایت می کنیم و شهرداری آنقدر ذلیل نشده که مقابل این افراد نایستد، قرار بوده زمانی درختان جابجا شوند که خشک نشوند نه اینکه در ایام نوروز این کار را انجام دهند. آنها اصرار دارند که با شهرداری هماهنگ کردند اما شهرداری و معاونت باید در این زمینه ورود کند. ما باید وارد عمل شویم که شهرداری بداند که در این زمینه تنهایی وارد عمل نشده است.

وی با بیان اینکه ما از شهرداری برای اختصاص ون به معلولان تشکر کردیم، افزود: در گذشته قراردادی برای اختصاص ۲۰ ون به معلولان با یک شرکت منعقد شد و شرکت به تعهد خود عمل نکرد؛ ۲۰ دستگاه دریافت شده که ۱۹ دستگاه در حال تجهیز است و یک دستگاه رونمایی شده است. من از بابت اینکه در این دوره شهرداری اختصاص ون را پیگیری کرد تشکر کردم. در گذشته ۴۰ دستگاه خریداری شده بود اما اقدامی صورت نگرفت اما حوزه حمل و نقل شهرداری در این دوره وارد عمل شد.

سروری با بیان اینکه در ایام تعطیلات نباید شرایطی فراهم می شد که درختان قطع شود، ادامه داد: نامه ای از سوی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست به شهرداری هشدار داده شد و شهرداری اقدام جدی انجام داد که منجر به ضرب و شتم شد که این موضوع باید پیگیری شود و نباید اعمال قانون منجر به ضرب و شتم عوامل خدوم شهرداری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اذعان کرد: نباید این اتفاقات در کشور بیفتد و افرادی به عدم تمکین قانون روی بیاورند. شهرداری در راستای منافع مردم این کار را انجام داده و قرار نیست پرسنل با ضرب و شتم و توهین مواجه شوند.

احمد صادقی عضو شورای شهر با بیان اینکه دیروز شاهد برخورد مجدد در خصوص قطع درختان بودیم، یادآور شد: رئیس دانشگاه تهران باید به شورا دعوت شود و در این خصوص توضیح دهد. از هرکس توقع این کار را داشته باشیم از دانشگاه تهران انتظار نداریم. باید توضیح بدهند که چرا درختان را قطع و به چه حقی برخورد می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=86649
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.