تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳ فعالیت شبانه‌روزی خطوط بی‌آرتی پایتخت ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی پایتخت جزئیات افزایش وام ودیعه مسکن مخصوص کارگران رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس افزایش ۳۰ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵ درمان اضطراب عامل کاهش خطرات قلبی شایع‌ترین علائم حمله قلبی ضرورت رفع موانع حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی تاکید بر تصویب طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران گروه‌های مشمول بلیت رایگان و نیم‌بها موزه‌ها طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود تمرین پرسپولیسی‌ها باز هم بدون سرمربی مضرات نوشیدن آب یخ در افطار جزئیات آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نفت و گاز عامل اصلی رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ رُشد تولید فولاد خام ایران سوخت جایگزین راه حلی برای کاهش مصرف بنزین اجاره خانه‌های اشتراکی در تهران جزئیات طرح تشدید مجازات همکاری با کشورهای متخاصم سودجویی از رقابت در فروش نفت ایران بارش باران و وزش باد شدید در تهران استقبال ورود گردشگران از در کوچه تکیه دولت ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها به دلیل هشدار هواشناسی ضرورت تخصیص بودجه برای مرمت آثار فرهنگی تهران

3

پیشخوان های شهرنت تهران، مشهد و شیراز

  • کد خبر : 86190
  • 10 فروردین 1401 - 17:00
پیشخوان های شهرنت تهران، مشهد و شیراز
پیشخوان های شهرنت تهران، مشهد و شیراز؛ طی هفته های اخیر پیشتاز ارائه خدمات و صدور کارت هدیه برای شهروندان بوده اند

به گزارش افق تهران، بهبود ساسانیان با بیان اینکه در شهرهای کرج، اصفهان و قزوین نیز شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات ۲۴ ساعته پیشخوان های شهرنت استقبال قابل توجهی داشته اند، افزود: باید اذعان کنیم که اقبال هموطنان برای استفاده از خدمات شهرنت ها در بسیاری از شهرها نیز به نسبت مشابه سال قبل بیش ۱۰۰ درصد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ارائه خدمات برتر و به روز در پیشخوان های شهرنت را به صورت جدی در سال جاری دنبال می کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه طی ماه های گذشته با همکاری تمامی ارکان بانک، توانستیم بخش گسترده ای از خدمات شعب را در شهرنت ها با همکاری شعبه مجازی به مشتریان ارائه کنیم.

ساسانیان گفت: تمامی کارکنان بانک شهر در شعب کشیک و شهرنت ها تلاش داشتند تا کامل ترین خدمات بانکی را به مراجعان در نوروز امسال ارائه دهند که خوشبختانه در این مهم موفق بودند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر درپایان، افزود: خوشحالیم که سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر توانستند در اسفند ماه و هفته ابتدایی سال ۱۴۰۱ مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی نیاز ساخته و در جلب رضایت بیش از پیش آنها تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=86190
  • 15 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.