تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اعلام نرخ جدید بهره بین بانکی افزایش شدید نرخ‌ رهن و اجاره در بازار مسکن در تهران رکورد صادرات نفت به بالاترین میزان ۶ سال اخیر جزئیات مصوبه اصلاح قانون مجازات اسلامی توسعه کمربند سبز تهران در سال جاری غربالگری بیماری SMA از امسال انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت

3

صدرنشینی فیلم «سگ بند» در اکران نوروزی ۱۴۰۱

  • کد خبر : 86182
  • 11 فروردین 1401 - 14:00
صدرنشینی فیلم «سگ بند» در اکران نوروزی ۱۴۰۱
فیلم سینمایی «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی با فروش هشت میلیاردی، صدرنشین اکران نوروزی قرار گرفته‌است. 

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، فیلم سینمایی «سگ بند» دومین ساخته مهران احمدی در مقام کارگردان در میان هفت فیلم اصلی چرخه اکران نوروزی و به عنوان تنها نماینده سینمای کمدی بر پرده نقره ای نقش بسته است، این فیلم تاکنون با عبور از مرز هشت میلیارد فروش صدرنشین اکران نوروزی بوده است.

این فیلم با توجه به صد در صد شدن ظرفیت سالن‌های سینما و همچنین افزایش قیمت بلیت، در کنار اکران در بهترین فصل سال می تواند به رکوردشکنی های تازه در سینماهای کشور امیدوار باشد.

دومین فیلم «مهران احمدی» در آستانه اکران نوروزی/«سگ بند» راهی سینماها می‌شود

این سکوت خبری در قبال اکران هفت اثر نوروز سال آتی این شائبه را به وجود می آورد که شاید صاحبان برخی از این آثار از اکران نوروزی همزمان با موج تازه کرونا پشیمان شده اند، البته شاید برخی از این آثار هم در دریافت پروانه نمایش برای اکران عمومی دچار مشکل شوند و طبیعتا این عاملی خواهد بود که بتوان به گزینه های جایگزین فکر کرد.

سگ‌بند، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است. این فیلم دومین ساخته مهران احمدی بعد از مصادره بوده و برای سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده گردید اما در نهایت به این جشنواره نرسید تا اکرانش نیز با شیوع بیماری کرونا بیش از دو سال به تعویق بیفتد.

از نکات جالب توجه فیلم سینمایی «سگ بند» باید به حضور زنده یاد سیروس گرجستانی در این فیلم اشاره کرد، این آخرین تجربه بازی گرجستانی در عرصه بازیگری سینما محسوب می شود. در خلاصه داستان فیلم سینمایی «سگ بند» آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

///////////////////////2 فروردین

براساس آخرین اخبار «سگ بند» باری دیگر فضایی کاملاً کمدی با حال و هوایی همچون مصادره ساخته شده است. احمدی نخستین بار با فیلم سینمایی مصادره راهی جشنواره فیلم فجر شد اما نتوانست به افتخار خاصی در این جشنواره دست پیدا کند، البته فیلم سینمایی مصادره اتفاقات بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد.

امیر جعفری، بهرام افشاری، مهران احمدی، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی، ویدا جوان، سیامک صفری از جمله بازیگران فیلم پرستاره سگ بند هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=86182
  • 32 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.