تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت وعده صادق بر دیوارهای بزرگ تهران و برج آزادی اعلام جزییات تعرفه‌های پزشکی امسال ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان اجرای قانون کاهش مدت سربازی تا شهریورماه افزایش معاملات نفت خام در واکنش به عملیات ایران شکست مصونیت و امنیت فرضی دولت صهیونیستی ۵ پیش‌بینی درباره نرخ اجاره در سال جدید رگبار باران و وزش باد شدید در تهران لغو تمام پروارها تا صبح فردا رشد قیمت محصولات پتروشیمی ایران درآمد ۴۳هزار میلیاردی فروش خوراک به پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳ تغییر ساعت کاری در خرداد ماه ضرورت استفاده از نیروهای متخصص در صنعت فولاد

6

بلیت جام جهانی قطر را به اوکراین بدهید

  • کد خبر : 85707
  • 06 فروردین 1401 - 13:00
بلیت جام جهانی قطر را به اوکراین بدهید
خبرنگار روزنامه انگلیسی تلگراف از فدراسیون‌های فوتبال ولز و اسکاتلند خواست که بلیت حضور در جام جهانی قطر را به تیم اوکراین بدهند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، تیم ملی فوتبال اوکراین در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابتدا باید به مصاف اسکاتلند برود و در صورت پیروزی در این بازی حریف ولز خواهد شد.

جیم وایت، خبرنگار روزنامه انگلیسی تلگراف در مقاله خود گفت فدراسیون‌های فوتبال ولز و اسکاتلند باید بلیت حضور در جام جهانی قطر را به تیم اوکراین بدهند.

تیم‌های ملی ولز، اسکاتلند و اوکراین برای کسب یکی از بلیت‌های باقیمانده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در مرحله پلی آف می‌جنگند. صاحب این بلیت ماه ژوئن مشخص شود.

در نیمه نهایی ولزی‌ها اتریش را با نتیجه ۲-یک شکست دادند و در فینال به مصاف برنده دیدار تیم‌های ملی اسکاتلند و اوکراین خواهند رفت. این دیدار به دلیل شرایط خاص اوکراین و درگیری این کشور با روسیه به تابستان موکول شده است.

حالا در این بین، وایت از تیم‌های ملی ولز و اسکاتلند خواسته به دلیل شرایط خاصی که اوکراینی‌ها دارند از رویارویی با تیم ملی فوتبال این کشور کنار بکشند تا این تیم راهی جام جهانی شود.

ولزی‌ها از سال ۱۹۵۸ و اسکاتلندی‌ها از سال ۱۹۹۸ در جام جهانی بازی نکردند.

ولزی‌ها یک بار در این مسابقات شرکت کردند و به یک چهارم نهایی رسیدند. اسکاتلندی‌ها ۸ بار به جام جهانی راه یافته، اما هرگز موفق به صعود از گروه خود نشدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=85707
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.