تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

4

صعود تیم کامپوند مردان و زنان به دیدار رده‌بندی

  • کد خبر : 85113
  • 26 اسفند 1400 - 15:05
مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا امروز (پنج‌شنبه) در بخش تیمی و انفرادی به میزبانی تایلند پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا امروز در بخش تیمی و انفرادی در تایلند پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه ۲۲۴ بر ۲۲۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه‌نهایی با نتیجه ۲۳۴ بر ۲۲۶ مغلوب قزاقستان شد و راهی دیدار رده‌بندی شد. تیم ایران روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف بنگلادش می‌رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۲۲۳ بر ۲۲۲ شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. تیم ایران در دیدار رده‌بندی روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف قزاقستان می‌رود.

تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو مردان به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید و به جمع هشت کماندار برتر راه یافت. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب حریفی از بنگلادش شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

محمدحسین گلشنی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو مردان به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

ارشک فاضل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ریکرو مردان به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و حذف شد.

مهتا عبدالهی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو بانوان به مصاف کمانداری از مالزی رفت و در تیر طلایی با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

حسام‌الدین کوثر در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۱۵۰ بر ۱۴۱ به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ مقابل امیر کاظم‌پور دیگر نماینده ایران به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۵ مقابل کمانداری از هند شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

محمدصالح پالیزبان در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۸ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۱ مقابل کمانداری از تایلند به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۳ مقابل کمانداری از هند به پیروزی رسید و فینالیست شد.

امیر کاظم‌پور در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده تایلند رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۰ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ مقابل حسام‌الدین کوثر دیگر نماینده ایران شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

گیسا بایبوردی در یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۷ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۶ مقابل حریفی از سنگاپور به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد. وی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۲ مقابل کمانداری از هند شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

ویدا حلیمیان در دور یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۳۶ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۴ مقابل حریفی از تایلند شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

کوثر خشنودی‌کیا در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۹ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی پس از تساوی ۱۴۴-۱۴۴ در تیر طلایی مغلوب کمانداری از هند شد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

راحله فارسی در دور یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۱ شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=85113
  • 31 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.