تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳ فعالیت شبانه‌روزی خطوط بی‌آرتی پایتخت ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی پایتخت جزئیات افزایش وام ودیعه مسکن مخصوص کارگران رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس

4

چرا بانک ملی راهکار جدیدی برای ارسال پیامک های تراکنشی برگزید؟

  • کد خبر : 81669
  • 21 بهمن 1400 - 14:30
چرا بانک ملی راهکار جدیدی برای ارسال پیامک های تراکنشی برگزید؟
بانک ملی ایران، در راستای مشتری‌مداری، بخشی از پرداخت هزینه‌های ارسال پیامک را بر عهده گرفته است تا کمترین میزان هزینهٔ آبونمان پیامک (سالانه ۶ هزار تومان) را در شبکهٔ بانکی از مشتریان خود دریافت کند.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، در آستانهٔ افزایش هزینهٔ ارسال پیامک‌ها به صورت سالانه، بانک‌ها ناچار به افزایش هزینهٔ آبونمان پیامک‌های تراکنشی خواهند بود. ساده‌ترین راهکار برای مواجهه با این افزایش هزینه، دریافت آبونمان بیشتر از مشتریان بانک‌هاست؛ اما این اقدام بار مالی بیشتری را به مشتریان بانک‌ تحمیل می‌کند. از سوی دیگر، راهکار برخی بانک‌ها برای مدیریت این هزینه‌ها عدم ارسال بخشی از پیام‌های تراکنشی به مشتریان بوده است. در این میان، بانک ملی ایران در صدد ارائهٔ راهکاری خلاقانه برای مشتریان این بانک است که طبق آن، بار این افزایش قیمت به مشتریان بانک تحمیل نشود، در عین حال، همهٔ پیام‌های تراکنشی نیز به دست مشتریان برسد.

در این راستا بانک ملی ایران ، از تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ارسال بخشی از پیامک‌های بسیار خرد (کمتر از ۳۰ هزار تومان) خود را بر بستر دیجیتال و در اپلیکیشن‌های رسمی این بانک انجام خواهد داد. طبق این طرح، ارسال پیام تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان، به جای پیامک، از طریق اپلیکیشن‌های رسمی بانک ملی ایران، یعنی پیام‌رسان بانکی بله و نشان‌بانک و بام انجام خواهد شد.

با اجرایی شدن این طرح بانک ملی ایران نه تنها اطلاع‌رسانی تمامی تراکنش‌های بانکی را انجام می‌دهد، بلکه هزینهٔ مضاعفی را نیز به مشتریان خود تحمیل نمی‌کند و کماکان با دریافت تنها ۶ هزار تومان به صورت سالانه، کمترین میزان دریافتی از مشتریان بابت آبونمان پیامک را در شبکهٔ بانکی کشور دارا خواهد بود.

علاوه بر مزایای فوق، مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند از مزایای ویژگی کاربردی «مدیریت مالی شخصی» در پیام‌رسان بانکی بله به صورت رایگان، نیز استفاده کنند. مدیریت مالی شخصی این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا با دسته‌بندی پیام‌های تراکنشی خود، درآمدها و  هزینه‌های‌شان را بهتر مدیریت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=81669
  • 14 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.