به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر در خصوص علت زیانده بودن برج «میلاد» اظهار داشت: متأسفانه برج میلاد در سالهای گذشته زیانده شده که علت اصلی آن ناشی از همهگیری بیماری کرونا است؛ چرا که برج میلاد در اصل یک ظرفیت گردشگری است.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به آسیب دیدن بخش گردشگری در شهر و در پی همهگیری کرونا اذعان کرد: برج میلاد از ظرفیتهایی است که باید دائماً به آن رسیدگی شود؛ چرا که بعد از مدتی فرسودگیهای آن ممکن است ایجاد خطر یا مسائل دیگر کند.
وی افزود: متأسفانه طی این دو سال نگهداشت درستی از برج میلاد نشده؛ اما با این حال با تلاشی که در کمیسیون فرهنگی-اجتماعی و در کمیسیونهای دیگر صورت میگیرد، بهدنبال فعالسازی این ظرفیت با کمک مسئولان برج هستیم تا آن را از حالت زیانده بودن خارج کنیم.
نادعلی در ادامه تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۰ مواردی برای رفع زیانده بودن برج میلاد دیده شده و طبعاً برنامههای گوناگون میتواند برای حضور مخاطب ایجاد تقاضا و مکش کند و جنبه درآمدزایی را بالا ببرد.
سخنگوی شورای شهر تهران درباره برنامه شورای شهر برای استفاده از ظرفیتهای فرهنگی بیلبوردهای سطح شهر گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران طبعاً یک سازمان اقتصادی و فرهنگی است و ما در این دوره تلاش کردیم که به بُعد فرهنگی آن بیشتر توجه کنیم؛ چرا که بنیان این سازمان در هر صورت اقتصادی است.
سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه ظرفیتهای اصلی بیلبوردها بیشتر برای تبلیغات تجاری استفاده میشود، ادامه داد: این بیلبوردها برای سازمان زیباسازی و شهرداری تهران درآمدزاست و جز محلهای موفق در تولید ثروت در این حوزه است.
وی در پایان یادآور شد: منفعت این بیلبوردها نیز برای همه کسانی که در حوزه بازرگانی مشغول به فعالیت هستند، قابل استفاده است؛ در عین حال، باید تقیّدها و خوشفکریهای فرهنگی و خلاقیتهای لازم در تبلیغات فرهنگی و تجاری مورد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام/