تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

7

منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک

  • کد خبر : 79565
  • 03 بهمن 1400 - 11:02
منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک اسفناک تهران، بیان کرد: سالیانه 18 درصد خودرو به تهران اضافه می‌شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کردیم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران پس از استماع سخنان محمدحسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که به ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر تهران پرداخته شد، اظهار داشت: سالیانه ۱۸ درصد خودرو به تهران اضافه می شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کردیم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک تهران اسفناک است افزود: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید.

اقراریان ادامه داد:  در کنار اینها شاهدیم که پلاک‌های غیر تهران که در تاکسی‌های اینترنتی کار می کنند و سبد تاکسیرانی را کوچک کردند.

این عضو شورای شهر اذعان کرد: لطفا توضیح دهید برنامه مشخص تان برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ وقتی اشاره می کنید ۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران وجود دارد، یعنی به تعداد همه تهرانی‌ها، دیگر تهران چقدر ظرفیت دارد؟

وی ادامه داد: چطور پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد در خط ویژه را به مدیرعامل یکی از خودروسازی ها داده است، خواهش می کنم اینها را ببنیم حرف مردم صداقت داشتن است.

اقراریان در پایان یادآور شد: در شورا آمادگی داریم که این معضلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=79565
  • 47 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.