تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج

7

منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک

  • کد خبر : 79565
  • 03 بهمن 1400 - 11:02
منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک اسفناک تهران، بیان کرد: سالیانه 18 درصد خودرو به تهران اضافه می‌شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کردیم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران پس از استماع سخنان محمدحسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که به ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر تهران پرداخته شد، اظهار داشت: سالیانه ۱۸ درصد خودرو به تهران اضافه می شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کردیم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک تهران اسفناک است افزود: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید.

اقراریان ادامه داد:  در کنار اینها شاهدیم که پلاک‌های غیر تهران که در تاکسی‌های اینترنتی کار می کنند و سبد تاکسیرانی را کوچک کردند.

این عضو شورای شهر اذعان کرد: لطفا توضیح دهید برنامه مشخص تان برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ وقتی اشاره می کنید ۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران وجود دارد، یعنی به تعداد همه تهرانی‌ها، دیگر تهران چقدر ظرفیت دارد؟

وی ادامه داد: چطور پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد در خط ویژه را به مدیرعامل یکی از خودروسازی ها داده است، خواهش می کنم اینها را ببنیم حرف مردم صداقت داشتن است.

اقراریان در پایان یادآور شد: در شورا آمادگی داریم که این معضلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=79565
  • 56 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.