تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

دره خرم‌آباد و روستای بیشه در شرف ثبت جهانی ضرورت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در شهر تهران بازسازی و بهره برداری از کوشک امیر سلیمانی بررسی دلایل کمبود دارو در مجلس ضرورت جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت پتروشیمی رگبار باران از دوشنبه در تهران اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز اعلام نرخ جدید بهره بین بانکی افزایش شدید نرخ‌ رهن و اجاره در بازار مسکن در تهران رکورد صادرات نفت به بالاترین میزان ۶ سال اخیر جزئیات مصوبه اصلاح قانون مجازات اسلامی توسعه کمربند سبز تهران در سال جاری غربالگری بیماری SMA از امسال علائم هشداردهنده حمله قلبی انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن

6

عامل توهین به مردم مازندران در اینستاگرام دستگیر شد

  • کد خبر : 79204
  • 29 دی 1400 - 15:55
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با انتشار ویدیویی اقدام به فحاشی و توهین به مردم شمال کشور کرده بود، خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ اظهار داشت:‌ روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی که خود را خواننده سبک رپ معرفی کرده بود، اقدام به فحاشی و توهین به یکی از قومیت‌های مازندران کرد. رسیدگی به این موضوع که منجر به دلخوری و ناراحتی شماری از مردم این خطه شده بود، بلافاصله از سوی پلیس مورد رسیدگی قرار گرفت و ماموران پلیس اقدام به شناسایی این فرد کردند.

وی با بیان اینکنه با انجام هماهنگی قضایی اقدامات برای دستگیری این فرد انجام شد، ادامه داد:‌ ماموران محل زندگی این فرد جوان را در تهران مورد شناسایی قرار دادند، اما در جریان تحقیقات متوجه شدند که این فرد از ترس دستگیری اقدام به فرار و خروج از تهران کرده است. در ادامه ماموران با شیوه‌هاب پلیسی محل اختفای این فرد را در یکی از استان‌های مجاور مورد شناسایی قرار دادند و طی عملیاتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

گودرزی افزود:‌ با انتقال متهم به مقر پلیس وی تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اقرار کرد. متهم در اعترافات خود گفت که این ویدیو را در قالب استوری اینستاگرام از خود منتشر کرده است. در همین راستا نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

متهم دستگیر شده که خود را خواننده سبک رپ می‌دانست نیز با ابراز ندامت از اظهارات خود گفت:‌ از کاری که انجام دادم پشیمان هستم و از مردم مازندران عذرخواهی می‌کنم. من با دو نفر از اهالی این استان درگیری لفظی پیدا کردم که این درگیری به شکل کل‌کل فضای مجازی ادامه پیدا کرد و در حالی که بسیار عصبانی بودم این اظهارات را در مورد مردم شریف مازندران مطرح کردم اما در واقع مخاطب من آن دو نفر بودند و من قصد تخریب و توهین به هیچ یک از قومیت‌ها را نداشتم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=79204
  • 28 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.