تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

4

باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد از نمای نزدیک

  • کد خبر : 78230
  • 20 دی 1400 - 12:01
باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد از نمای نزدیک
باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد در راستای تعامل دوسویه و مؤثر بین بانک و مشتریان آن در سال 1391 راه‌اندازی شد.

به گزارش افق تهران، طی این مدت سعی داشته است با درک نیازها و خواسته‌های مشتریان محصولات و خدماتی متناسب با نیازهای آن‌ها را ارائه دهد. به‌علاوه، این باشگاه همواره افزایش میزان رضایت مشتریان، ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیک، بازاریابی اثربخش خدمات نوین بانکی، تشویق مشتریان به کسب امتیاز و شرکت در طرح‌های ویژه را در خدمات و اهداف خود مدنظر قرار داده است. در این مطلب با برخی از خدمات ویژه این باشگاه مشتریان آشنا خواهیم شد.

در طرح مشتریان وفادار این باشگاه، بانک پاسارگاد با هدف ارج نهادن به اعتماد و همراهی مشتریان ارجمند، اقدام به راه‌اندازی نظام امتیازدهی، متناسب با میزان تعامل مشتریان با بانک نموده است. در این فرایند ورود به باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد از همان لحظه افتتاح حساب آغاز و همه مشتریان در ابتدا به‌صورت پیش‌فرض در سطح «بلورین» رده‌بندی می‌شوند. به‌مرور زمان با کسب امتیازهای بیشتر، رتبه‌بندی مشتریان نیز ارتقا می‌یابد و هر سال در پایان ماه‌های تیر، آبان و اسفند با اعمال امتیازات و اطلاعات سطح‌بندی اعضا، مشتریان بر اساس امتیازات کسب‌شده خود می‌توانند به سطح‌های دیگر مانند فرین، زرین و سیمین وارد شوند.

خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

اعضای باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند متناظر با امتیاز و سطحی که در آن قرار دارند، خدمات ویژه‌ای را دریافت کنند. بر این اساس مشتریان سطح فرین، زرین و سیمین می‌توانند از امکانات جایگاه تشریفاتCIP فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) بهره‌مند شوند. امتیازات ویژه‌ای نیز برای استفاده این اعضا از خدمات کرایه اتومبیل Europcar در داخل و خارج از کشور در نظر گرفته شده است که با مراجعه به شعبه‌های بانک پاسارگاد و یا ثبت درخواست آنلاین امکان برخورداری از آن‌ها وجود دارد.

تخفیف‌های ویژه خدمات بیمه پاسارگاد برای بیمه‌های درمانی، مسافرتی، حوادث انفرادی، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی و مسئولیت‌مدنی حرفه‌ای و عمومی، بهره‌مندی از تخفیف برای سفارش آنلاین گل‌وگیاه از فروشگاهVIPSHOP در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، قزوین، بروجرد، رشت، کرمانشاه، کرج و اهواز و امکان استفاده از خدمات خشک‌شویی آنلاین «دیجی‌واش» و تخفیف‌های مربوط به این سرویس نیز از دیگر خدمات ویژه این باشگاه برای اعضای فرین، زرین و سیمین است.

به جز خدمات اشاره شده، مشتریان سطح فرین که حائز بالاترین رده وفاداری در باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد هستند، امکان بهره‌مندی از خدمات اقامتی و پذیرایی هتل نگین پاسارگاد در شهر مشهد مقدس با تخفیف ۵۰درصدی را نیز خواهند داشت.

بانک پاسارگاد هدف از راه‌اندازی باشگاه مشتریان را توسعه پایدار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی عنوان می‌کند و با این باور که مشتری ذات بانک است، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و همچنین قدردانی از مشتریان وفادار خود به کار می‌گیرد. اعضا محترم باشگاه و مشتریان گرامی بانک پاسارگاد، برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به آدرسclub.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز تماس باشگاه مشتریان با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ (کلید۵) تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=78230
  • 8 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.