تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

7

قدرت انقلاب در دل ۸۰ میلیون جمعیت است

  • کد خبر : 71272
  • 03 آبان 1400 - 14:53
قدرت انقلاب در دل ۸۰ میلیون جمعیت است
رئیس مجلس بیان کرد: ما در اداره  کشور مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف کردیم یا دسته‌بندی و گروه‌بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اسلامی امروز (دوشنبه ۳ آبان) در پنجمین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج صالحین اظهار داشت: بحث تربیت در این مقطع زمانی که جبهه اصلی حزب خدا و حزب شیطان با تمام قوا در مقابل هم قرار گرفته‌اند، موضوع مهمی است. طرح صالحین از این جهت مهم است که جهاد تبیین مهم است و این دستور مقام معظم رهبری است.

قالیباف  با بیان این پرسش که چرا امروز تبیین موضوع اول ماست؟ و تبیین چقدر مهم است؟ افزود: تبیین همان قدر مهم است که مردم مهم هستند، اگر مردم نباشند؛ انقلاب اسلامی کجاست؟ افکار بلند و اندیشه سیاسی امام کجاست؟ وقتی از اول اسلام تا امروز هر جا اسلام آسیب دیده؛ همه مشکلات از این بود که مردم نبودند. نباید مردم را از هم جدا کنیم و وقتی تشکیل حکومت دادیم مردم از هر مذهب، قوم، دین و طایفه‌‌‌ای مهمند، مخصوص وقتی در سایه نظامی مانند نظام جمهوری اسلامی قرار دارد. البته همراه کردن مردم کار سختی است، پس صالحین مهم هستند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ به این نکته ایمان داشتند که سنت‌های الهی پابرجاست و در مقابل ظلم برای تحقق دین ایستاد و باید برای دین خدا هزینه داد، درست در زمانی که دو قطبی مطلق در جبهه غرب و شرق وجود داشت ولی امام با تمام وجود باور داشتند که سنت‌های الهی نه تبدیل می‌شوند و نه تحویل و امام در آن زمان نه به سراغ توده‌ای‌ها و نه نیروهای مسلح رفتند و امام خودش بود و خدای خودش و مردم و همه مردم پای کار آمدند تا در نهایت انقلاب پیروز شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب تا امروز هم حزب شیطان و استکبار در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و از هیچ اقدامی فروگذار نکردند ولی انقلاب تا امروز با قدرت به مسیر خود ادامه داده است.

قالیباف اذعان کرد: قدرت انقلاب در دل ۸۰ میلیون جمعیت است و اگر دل مردم با انقلاب همراه نبود ما دچار مشکل می‌شدیم. ما در اداره  کشور مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف کردیم یا دسته‌بندی و گروه‌بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم  است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن بعد از دفاع مقدس فهمید که باید با باورهای ما مبارزه کند و از سویی دیگر وارد جنگ اقتصادی و رسانه‌ای شد و در این مسیر بسیار سازماندهی شده پیش رفته است و باورهای جوانان ما را تغییر داد در برخی از موارد امثال بنده و مدیریت‌هایی که در کشور بودیم و با تصمیمات اشتباهی که داشتیم هم مردم را از صحنه حذف کرده و هم کشور را بد اداره کردیم. دشمن این مشکلات را بزرگنمایی می‌کند و خوبی‌ها را کنار گذاشته است و این موضوعات را با استفاده از فعالیت رسانه‌ای به مردم ارائه می‌دهد، اینجاست که مجاهدت و جهاد تبیین اهمیتش مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس ما راحت تر می جنگیدیم تا امروز و در حوزه رسانه. عقیده بنده بر این است که  اگر در این دوره با جدیت، هوشمندانه و با اخلاق در این جبهه بجنگیم، اجر و پاداشش بیشتر از کربلای ۵ است. از اینجاست که می گویند، جهاد تبیین، صالحین و بسیج مهم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: هر کس به خودش نمی اندیشد، او یک بسیجی است و نفس بسیج، داوطلبی و بلاعوض نخواستن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=71272
  • 70 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.