تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

11

مشکل غذایی در فدراسیون والیبال!

  • کد خبر : 67844
  • 26 شهریور 1400 - 13:36
مشکل غذایی در فدراسیون والیبال!
تیم ملی والیبال ایران با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه در این مسابقات شرکت می‌کند و تنها مشکلی که بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال در دور گروهی با آن مواجه شده بودند کمبود وعده‌های غذایی بود.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در گروه B قرار داشت و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ بازی کرد. تیم ملی والیبال ایران در دور گروهی این مسابقات توانست در هر سه بازی به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند و حریفانش را با قاطعیت شکست دهد.
کمبود وعده های غذایی یکی از مشکلاتی بود که والیبالیست های ایران در مسابقات آسیایی با آن مواجه شدند. سوال این است که چرا فدراسیون والیبال این مشکل را حل نکرد؟ موضوعی که به دغدغه اصلی ملی‌پوشان و کادرفنی در مرحله گروهی تبدیل شده بود.

تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه در این مسابقات شرکت می‌کند در دور گروهی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. تنها مشکلی که بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال در دور گروهی با آن مواجه شده بودند کمبود وعده های غذایی بود؛ مشکلی که تا پایان دور مقدماتی حل نشد!

باتوجه به اظهار نظر فدراسیون والیبال و داورزنی در خصوص صاحب نفوذ بودن در والیبال آسیا، سوال این است که چرا فدراسیون والیبال مشکل بلندقامتان ایران را به صورت شفاف با کنفدراسیون آسیا و کشور ژاپن مطرح و حل نکرد؟

اگر واقعا ایران در والیبال آسیا صاحب کرسی و نفوذ است چرا باید این مشکل ساده تمرکز تیم ملی والیبال را از بین ببرد و تا پایان دور مقدماتی این مشکل وجود داشته باشد؟

داورزنی که به جای تغییرات در کادر اجرایی و حتی مدیریتی فدراسیون والیبال به تازگی تصمیم گرفته برای غلبه بر حاشیه‌ها دست به تغییرات در اداره روابط عمومی فدراسیون بزند، به نظر به دنبال تغییر در تولیدات و خروجی و خوراک رسانه ایی والیبال است تا افکار عمومی را در نتیجه برخی خبرها و گفت‌وگوها، شاید از برخی ایرادات سیستمی و مدیریتی والیبال دور کند. شاید که اگر مدیران فدراسیون به جای تمرکز روی این موضوعات، کمی روی حل مشکلات بخش های مدیریتی و اجرایی وقت می‌گذاشتند مشکلات کمتری برای تیم ملی والیبال وجود داشت.

قطعا تنها نتایج خوب بلندقامتان ایران در عرصه های بین المللی می تواند افکار عمومی را راضی نگه داشته و حال والیبال دوستان را خوب کند. هرچند بنظر می‌رسد فدراسیون با این رویکرد معتقد است انتشار برخی اخبار می‌تواند رفع نیاز برخی مشکلات را بکند، آن هم بدون توجه به نقش و جایگاه مدیریتی فدراسیون در رفع و حل این مشکلات.

شاید اگر فدراسیون والبیال به جای طرح و بزرگنمایی مشکلات پیش پا افتاده مانند کمبود وعده های غذایی ملی پوشان با کنفدراسیون والیبال آسیا و مقامات اجرایی مسابقات در کشور ژاپن رایزنی های لازم را انجام می‌داد، نیاز به این همه بزرگنمایی درباره خورد و خوراک بازیکنان در جریان مسابقات نبود.

قطعا این نوع اخبار می‌تواند تمرکز تیم ملی والیبال ایران را بهم ریخته و دود این ناشی از این مسائل نیز به چشم والیبال ایران برود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=67844
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.