تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

2

آمادگی بانک سپه برای کمک به توسعه استان کردستان

  • کد خبر : 6540
  • 11 دی 1397 - 16:56

اقدامات بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت در استان کردستان به گزارش سرویس اموربانکی افق تهران، آئینی مدیر شعب استان کردستان گفت: بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت مبنی بر رشد و توسعه اقتصادی استان کردستان ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی تا پایان […]

بانک سپه

اقدامات بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت در استان کردستان

به گزارش سرویس اموربانکی افق تهران، آئینی مدیر شعب استان کردستان گفت: بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت مبنی بر رشد و توسعه اقتصادی استان کردستان ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی تا پایان آبان ماه سال جاری در استان پرداخت کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد نشان می‌دهد.
علیرضا آئینی تصریح کرد: از کل تسهیلات پرداختی بانک سپه در استان کردستان طی هشت‌ماهه نخست سال جاری ۹۸۶ میلیارد ریال آن به بخش بازرگانی و خدمات، ۷۰۵ میلیارد ریال به بخش مسکن و هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن به بخش‌های، معدن و صنعت کشاورزی اختصاص‌یافته است.
افزایش ۲۸ درصدی منابع بانک سپه در استان کردستان
مدیر شعب استان کردستان به اعتماد بالای مردم استان کردستان به نخستین بانک ایرانی اشاره کرد و افزود: منابع بانک سپه در این استان از مبلغ ۴ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال در پایان آبان سال گذشته به بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در آبان ماه سال جاری رسید.
وی ضمن اشاره به انضباط مالی حاکم در بانک سپه گفت: منابع بانک سپه در استان کردستان با رعایت مقررات بانک مرکزی به‌ویژه درزمینهٔ نرخ پرداخت سود به انواع سپرده‌ها در ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد رشد داشته است.
رشد ۳۷ درصدی سپرده‌های ارزان‌قیمت
آئینی خاطرنشان کرد: سپرده‌های ارزان‌قیمت بانک سپه در استان کردستان طی هشت‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی اظهار داشت: برای کمک به تحقق برنامه‌های دولت درزمینهٔ حمایت از تولید داخل و کمک به افزایش قدرت خرید اقشار کم‌درآمد در استان کردستان بانک سپه ۸۵ میلیارد ریال کارت اعتباری صادر کرده است.
 پرداخت ۲۰۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج
وی با اشاره به عملکرد مطلوب بانک سپه در اجرای طرح ضربتی تسهیلات ازدواج، افزود: این بانک هزار و ۳۱۶ فقره تسهیلات ازدواج از ابتدای سال تا پایان آبان ماه سال جاری به مبلغ ۲۰۲ میلیارد ریال در استان کردستان پرداخت کرده است.
 اعطای ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط
مدیر شعب منطقه کردستان خاطرنشان کرد: بانک سپه برای کمک به تولید و اشتغال در استان، از طرح‌های مولد بخش‌های مختلف اقتصادی حمایت و ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.
 کمک به اقشار آسیب‌پذیر استان
مدیر شعب منطقه کردستان درزمینهٔ پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب‌پذیر استان گفت: میزان تسهیلات پرداختی بانک سپه به اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در استان کردستان در هشت‌ماهه سال جاری ۵۳ میلیارد ریال بوده و به سبب این عملکرد مطلوب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان از بانک سپه قدردانی کرد.
کمک به بهسازی و نوسازی مسکن روستایی
مدیر شعب منطقه کردستان اظهار داشت: در سال جاری ۳۲ مسکن روستایی با تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریالی بانک سپه در استان کردستان بهسازی و نوسازی شد و این رقم تا پایان سال به ۲۱۸ مسکن به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.
آئینی یادآور شد: بانک سپه در هشت‌ماهه ابتدای سال جاری مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به بخش مسکن خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص داده است.
 بهبود وضعیت نانوایی‌های استان به مدد بانک سپه
مدیر شعب منطقه کردستان خاطرنشان کرد: بانک سپه برای کمک به بهبود کیفیت تولید نان در استان کردستان ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بهسازی و نوسازی نانوایی‌های استان اختصاص داده است.
وی افزود: بانک سپه با همکاری شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران سامانه خرید آرد را راه‌اندازی و به ساماندهی فروش این محصول استراتژیک کمک کرده است.
 بانک سپه حامی صنعت گردشگری
مدیر شعب منطقه کردستان از مشارکت بانک سپه در ساخت سه هتل ۵ و ۳ ستاره در شهرستان‌های سنندج، سقز و بانه و مجتمع تفریحی family land در سنندج، تجهیز کارخانه آرد شفق دیواندره و همچنین راه‌اندازی مجتمع تولیدی قارچ کشت اورامان سبز شهرستان مریوان خبر داد و گفت: هریک از این پروژه‌ها نقش مهمی در اشتغال استان ایفا می‌کنند.
 در افزایش دستگاه‌های خودپرداز اولین بانک استان هستیم
آئینی به توسعه دستگاه‌های عابر بانک سپه در استان کردستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در راستای توسعه بانکداری الکترونیک تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک سپه در استان کردستان به ۱۳۴ دستگاه افزایش پیداکرده و با این تعداد دستگاه عابر بانک رتبه اول را در رشد این دستگاه‌ها در استان به خود اختصاص داده‌ایم.
 رشد ۱۱۰ درصدی تراکنش‌های الکترونیکی بانک سپه استان کردستان
آئینی اظهار داشت: تراکنش‌های مالی حساب‌های متمرکز بانک سپه استان کردستان در درگاه‌های غیرحضوری در پایان آبان ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۱۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.
وی افزود: برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و ارباب‌رجوع، تمامی شعب بانک سپه در تمامی شهرهای استان کردستان با تکیه‌بر سابقه و تجربه خود در حوزه فعالیت‌های ریالی و ارزی آماده ارائه کلیه خدمات به‌تمامی شهروندان، واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی در استان هستند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=6540
  • 35 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.