تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

3

مدیرعامل بانک مهر ایران: مدل ارائه خدمت به مشتریان تغییر یابد

  • کد خبر : 61037
  • 14 تیر 1400 - 17:10
مدیرعامل بانک مهر ایران: مدل ارائه خدمت به مشتریان تغییر یابد
دکتر مرتضی اکبری، مدیر عامل بانک مهر ایران در نشست صمیمی با کارکنان صف و ستاد استان زنجان، تغییر مدل ارائه خدمات به مشتریان و نوع کار و فعالیت در سیستم بانک مهر ایران را اجتناب ناپذیر دانست.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل این بانک، سفری یک روزه به استان زنجان داشت که در این سفر یوسف نجدی مدیر امور استان و مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت نیز وی را همراهی می‌کردند.

اکبری طی برگزاری نشست تخصصی با کارکنان ستاد و شعب استان زنجان، ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شعب استان زنجان در سال ۱۳۹۹، با اشاره به هدف‌گذاری تعیین شده در حوزه ارائه خدمات به مشتریان، تغییر مدل ارائه خدمت به مشتریان بانک را امری ضروری دانست و اظهار کرد: توسعه بانکداری سنتی و بانکداری الکترونیکی از وظایف مدیریت کلان بانک بوده و در این راستا، همکاران شعب باید با راهنمایی صحیح مشتریان، آنان را به سمت استفاده از خدمات و مزایای متنوع بانکداری الکترونیکی سوق دهند.

اکبری، با یادآوری لزوم توسعه ی بانکداری الکترونیکی، سرمایه‌گذاری در این حوزه حساس را برگ برنده بانک در فضای رقابتی چند سال آینده در سیستم بانکی کشور دانست.

مدیرعامل بانک مهر ایران در این خصوص افزود: با نیازسنجی از مشتریان می‌توان فهمید که بسیاری از مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها به‌دلیل عدم آشنایی آن‌ها با امکانات الکترونیکی بانک بوده است. حال آنکه، با خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین، استعلام آنلاین معدل حساب و… می‌توان به بخش عمده‌ای از خدمات مورد نیاز مشتریان به شکلی غیرحضوری پاسخ داد.

مدیرعامل بانک مهر ایران تلاش برای پاسخ دادن به نیازهای بانکی و تسهیلاتی اقشار کمتر برخوردار و محروم جامعه را به‌عنوان مخاطبان و مشتریان واقعی بانک یادآور شد و عمل به تعهدات اخلاقی و ایجاد اعتماد در بین مشتریان و حفظ آن را بسیار با اهمیت دانست.

اکبری تلاش برای کاهش تعهدات بانک از طریق عملیاتی کردن طرح‌های بانک‌محور از جمله حساب جاری، کالاکارت، همیاران مهر و… را از برنامه‌های مهم بانک به‌ویژه در شرایط سخت اقتصادی و بحران‌های مالی و بانکی دانست.

یوسف نجدی مدیر امور استان نیز که به همراه مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، مدیرعامل بانک را همراهی می‌کردند، طی سخنرانی در نشست با کارکنان استان زنجان، راهنمایی مشتریان توسط کارکنان بانک و همراه کردن مشتریان با برنامه‌های بانک، آگاهی از دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها، نظارت، کنترل و اعتماد متقابل در فضای شعبه، دقت شعب در ثبت اطلاعات مشتریان، انجام امور مربوط به تفاهم‌نامه‌های کشوری، برخورداری از سطح توقع منطقی از سوی کارکنان، تلاش برای رشد حداکثری منابع و بانکداری مدرن و استقرار سیستم بانکی هوشمند را در بانک مهر ایران حائز اهمیت فراوان دانستند.

در پایان این نشست نیز، جلسه پرسش و پاسخ بین کارکنان استان و مدیرعامل و هیأت همراه ایشان برگزار شد.

گفتنی است دیدار و گفت‌وگو با فرمانده انتظامی استان زنجان نیز جزو برنامه‌های مدیرعامل بانک مهر ایران در سفر به این استان بود.
بازدید از شعب ابهر(۴۲۰۷)، بازار ابهر(۴۲۱۷)، خرمدره(۴۲۱۰)، خرمشهر(۴۲۱۵) و ولی‌عصر(۴۲۰۲)، نیز از سوی مدیرعامل بانک مهر ایران انجام شد و در این بازدیدها جذب حداکثری منابع، وصول مطالبات، رعایت نسبت مصارف به منابع و همچنین فعال‌تر شدن در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی مورد تأکید قرار گرفت.

گفت‌وگو با خبرنگاران، آخرین برنامه کاری اکبری در بازدید از استان زنجان بود. وی در قالب این گفت‌وگو با اشاره به فرهنگ قرآنی قرض‌الحسنه، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خرد و روستایی را مطابق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اشتغال‌های خرد و خانگی دانست و با اشاره به مسئولیت‌های متعدد اجتماعی بانک در زمینه‌های مختلف از جمله؛ اهدای اقلام تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا در طرح شهید سلیمانی، تسهیلات بدون ضامن بر بستر همراه‌بانک و پرداخت ۴۰هزار میلیارد برای ۳ میلیون نفر را از برنامه‌های عمده بانک‌ مهر ایران دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=61037
  • 11 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.