تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه

23

کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست های شهروندان در منطقه۱۳

  • کد خبر : 60534
  • 08 تیر 1400 - 16:58
کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست های شهروندان در منطقه۱۳
در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم سامانه 1888 ، منطقه 13 به عنوان برترین منطقه در رسیدگی به پیام های شهروندان معرفی شد

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مسئول سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم این سامانه در منطقه ۱۳ ، با اشاره به کاهش زمان پاسخگوئی به پیام های شهروندان این منطقه گفت : سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته و از توجه شهردار منطقه به مطالبات شهروندی تشکر می کنم.

مجتبی شکری ، شهردار منطقه ، سامانه ۱۸۸۸ را پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان عنوان کرد و افزود : مستمراً عملکرد معاونت ها ، ادارات ونواحی به منظور اصلاح و بهبود روش ها رصد می شود.

او ادامه داد : با توجه به رویکرد های اصلی سامانه ۱۸۸۸ شامل پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف و طرح ابتکارانه از قبیل سکوی شهروندی در نظر داریم ؛ ضمن جلب رضایتمندی شهروندان ، مشکلات مردمی را به حداقل برسانیم .

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم تلفنی از طریق سامانه ۱۸۸۸ به مطالبات شهروندان پاسخ داد.

در جلسه انلاین ارتباط مستقیم شهردار منطقه که با حضور مدیران شهری منطقه ۱۳ همراه بود؛ به ده ها پیام شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله پیام های شهرسازی، منابع انسانی، خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی در منطقه رسیدگی و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شد. همچنین تعدادی پیام تقدیر و تشکر برای مدیریت شهری منطقه ثبت شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=60534
  • 137 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.