تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

6

تمدید قرارداد اسکوچیچ در هاله‌ای از ابهام

  • کد خبر : 60382
  • 07 تیر 1400 - 12:49
تمدید قرارداد اسکوچیچ در هاله‌ای از ابهام
در شرایطی که قرار بود هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد ادامه همکاری اسکوچیچ تصمیم‌گیری کند اما خبری از نشست هیات رئیسه برای رسیدگی به این موضوع نشد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، فدراسیون فوتبال امروز به صورت رسمی اعلام کرد که دراگان اسکوچیچ در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت. این تصمیم با توجه به شرایط موجود و اینکه تیم ملی از ۳ روز دیگر باید رقبای خود را مورد تحلیل و آنالیز قرار بدهد، منطقی به نظر می‌رسد اما تصمیم امروز با صحبت‌های ۱۰ روز پیش رئیس فدراسیون مطابقت ندارد.

شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون بعد از بازگشت تیم ملی از منامه، در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ اظهار داشت: قرارداد این مربی به پایان رسیده، اما تصمیم گیرنده در این مورد، اعضای هیأت رئیسه هستند. آنها باید بررسی و نظرات خود را ارائه کنند.

وی در پاسخ به اینکه شما رئیس فدراسیون هستید و نظر اصلی را دارید و واکنش شما به این موضوع چیست، افزود: من فقط یک نظر دارم. اسکوچیچ برای تیم ملی زحمات زیادی کشید. با این وجود، اعضای هیأت رئیسه باید در این خصوص تصمیم‌ نهایی را بگیرند.

از این اظهار نظر که روز ۲۶ خرداد ماه صورت گرفت، نزدیک به ۲ هفته می‌گذرد اما جلسه‌ای بین اعضای هیات رئیسه برگزار نشد یا حداقل اطلاع رسانی در این زمینه صورت نگرفت. میرشاد ماجدی یکی از اعضای هیات رئیسه این روزها در ازبکستان حضور دارد و بقیه اعضا هم اعلام کردند هنوز جلسه‌ای در این زمینه تشکیل نشده است. خداداد افشاریان هم چندی پیش اعلام کرد کار اسکوچیچ در این مدت باید مورد کارشناسی قرار بگیرد.

با این شرایط باید از رئیس فدراسیون سوال کرد که چرا آن صحبت را در جمع خبرنگاران مطرح کرده و آیا در تصمیم کنونی برای ادامه همکاری اسکوچیچ، هیات رئیسه نقش داشته است؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=60382
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.