تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

11

با سرویس فروش فوری به راحتی ماشین خود را بفروشید

  • کد خبر : 57338
  • 03 خرداد 1400 - 16:18
با سرویس فروش فوری به راحتی ماشین خود را بفروشید

افق تهران؛ از آنجایی که خودرو در کشور ما یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود، در هنگام نیاز فوری به پول، یکی از گزینه‌های نقدینگی ، خودرو است. ممکن است بسیاری از ما در شرایط اضطرار قرار بگیریم که چاره‌ای جز فروش فوری ماشین خود نداشته باشیم. در این میان، آنچه که بیش از هر چیز مهم است، پیدا کردن یک مشتری خوب و فروش خودرو به بالاترین قیمت ممکن است. کاری که با کمبود زمان، خیلی راحت به نظر نمی‌رسد. در این مواقع کافیست که در بازار خودرو، متوجه عجله فروشنده شوند. در این صورت امکان پایین آوردن قیمت و کم کردن ارزش آن توسط واسطه‌های خرید و فروش خودرو زیاد است. پس چاره کار چیست؟ تیم کارنامه، برای چنین موقعیت‌هایی، یک سرویس خوب در نظر گرفته که به کمک فروشنده بیاید. سرویسی به نام فروش فوری خودرو. با ما باشید تا با این سرویس و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

فروش فوری کارنامه چیست؟

سرویس فروش فوری کارنامه دقیقا برای پاسخ به نیاز فروشنده‌هایی راه‌اندازی شده که می‌خواهند در کوتاهترین زمان ممکن، خودروی خود را به پول نقد تبدیل کنند. پیش از این اگر کسی می‌خواست برای فروش خودرو اقدام کند، ابتدا باید به سراغ برطرف کردن مشکلات خودروی خود می‌رفت. برای رفع هر کدام از مشکلات باید به سراغ یک متخصص جداگانه رفته و بعد از انجام تمامی این مراحل، نوبت به آگهی دادن خودرو می‌رسید و تازه این بخش خسته‌کننده داستان بود که باید هر روز و وقت و بی‌وقت با مشتریان سروکله می‌زد و حرف‌های تکراری برای توصیف خودرو به افراد می‌زد. نتیجه این کار، شاید گاهی فروش خوب خودرو بود اما در بسیاری موارد، همین عجله باعث مشکلاتی برای فروشنده می‌شد. فروش فوری همانطور که از نامش پیداست، برای سرعت بخشیدن به روند فروش خودرو وارد عمل می‌شود. حالا با این سرویس جدید می‌توان به فروش راحت ماشین با فروش فوری karnameh به عنوان یک گزینه بی‌دردسر نگاه کرد. تیم کارنامه، بعد از بررسی خودروی شما، آن را برایتان آگهی کرده و در کمترین زمان ممکن به فروش می‌رسانند. بدون اینکه لازم باشد شما کاری انجام دهید.

روند فروش فوری ماشین کارنامه

برای این‌کار ابتدا باید وارد سایت کارنامه شده و برای قسمت کارشناسان فروش، پیغام ‌بگذارید. در کمترین زمان، کارشناس با شما تماس گرفته و قرار کارشناسی خودرو در محل مورد نظر شما گذاشته می‌شود. بعد از بررسی تمامی قسمت‌های خودرو و تهیه عکس، کارشناسان فروش فوری، ماشین شما را به همراه عکس و اطلاعات کامل در قسمت فروش خودرو آگهی می‌کنند. یک نکته دیگر تعیین قیمت منطقی با کارشناسی قیمت خودرو کارکرده کارنامه است که کاملا مطابق با ارزش و شرایط خودروی شماست. به این ترتیب وظیفه پاسخ دادن به مشتریان هم برعهده تیم کارنامه بوده و شما با خیال راحت می‌توانید به سراغ باقی کارها بروید.

چرا فروش فوری؟ چرا کارنامه؟

اولین و مهمترین دلیل، اطمینان خاطر شما از بابت قیمت خودرو است. کارشناسان کارنامه در زمینه فروش یا خرید انواع ماشین کارشناسی شده، تخصص دارند و ضمن بی‌طرفی کامل، با توجه به قیمت بازار و شرایط خودروی شما، قیمت‌گذاری می‌کنند و در این میان بالا یا پایین بودن قیمت خودروی شما، تفاوتی برای این گروه ندارد. مزیت دیگر سرعت کار است. در کمتر از یک هفته، بدون اینکه شما متحمل سختی شده باشید، خودروی شما به پول نقد تبدیل شده است. سرویس فروش فوری کارنامه، برای کسانی که پول لازمند و می‌خواهند خودروی خود را به سرعت و با قیمت خوب بفروشند، یک انتخاب ایده‌آل است. حالا انتخاب با شماست که به سراغ بازارهای غیر رسمی خرید و فروش خودرو بروید و ماشینتان را زیر دست واسطه‌ها قرار دهید و یا با یک روال منطقی و مشخص، تمامی روند فروش خودروی خود را با کمترین دردسر انجام دهید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=57338
  • 12 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.