تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

6

جزییات حادثه تروریستی چابهار تشریح شد

  • کد خبر : 5153
  • 15 آذر 1397 - 11:57
جزییات حادثه تروریستی چابهار تشریح شد

سرپرست فرمانداری چابهار جزییاتی از حادثه تروریستی صبح امروز چابهار را تشریح کرد. به گزارش سرویس سیاسی افق تهران ، رحمدل بامری در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام اقدامی انتحاری را انجام داد. وی افزود: این عامل […]

حادثه

سرپرست فرمانداری چابهار جزییاتی از حادثه تروریستی صبح امروز چابهار را تشریح کرد.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران ، رحمدل بامری در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام اقدامی انتحاری را انجام داد.

وی افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی  مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه شدت و حدت مواد آنقدر بوده است که چهار شهید داشته‌ایم.

سرپرست فرمانداری چابهار با عرض تسلیت و تبریک به ملت شهیدپرور و نیروهای امنیتی و نظامی گفت: چند نفر نیز مجروح شده‌اند که از مردم ، کاسبان و به عبارتی شهروندان چابهار بوده‌اند.

وی با اشاره به این حادثه تروریستی خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که دشمن به مقابله با مردم برخواسته است، مردمی که پای ارزش‌ها و پای نظام ایستاده اند و اتحادشان مثال زدنی است. نیروهایی که جان خودشان را برای امنیت و آسایش به این مردم تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: شاید تصور دشمن این است که می تواند با این عملیات‌ها، خللی در نظام و مسوولین برای خدمت رسانی ایجاد کند، اما این آرزو را به گور خواهند برد.

بامری گفت: هم‌اکنون شرایط شهر عادی است و نیروهای عمل کننده در شهر مستقر هستند.

* در میان مجروحان شماری زن و کودک نیز به چشم می خورند که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده‌اند.

* سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه برای بررسی منطقه به محل حادثه رفته است.

ساعتی قبل محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد: صبح امروز یک بمب در یکی از خیابان‌های چابهار منفجر شد. صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. این بمب در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه‌های انتظامی منفجر شده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد که نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به‌زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام

پندار انلاین /

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=5153
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.