تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

4

آیا شب قبل از خواب، میوه خوردن بد است؟

  • کد خبر : 5147
  • 15 آذر 1397 - 11:50

خیلی از افراد وقتی قبل از خواب میوه می خورند دچار درد معده و ناراحتی می شوند این افراد حتما دچار مشکلات روده و معده هستند. به گزارش سرویس سلامت افق تهران ،  یک تکه میوه شیرین, آبدار و یک توت فرنگی تازه دست چین شده می تواند تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید تا حس […]

میوه-قبل-از-خواب

خیلی از افراد وقتی قبل از خواب میوه می خورند دچار درد معده و ناراحتی می شوند این افراد حتما دچار مشکلات روده و معده هستند.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران ،  یک تکه میوه شیرین, آبدار و یک توت فرنگی تازه دست چین شده می تواند تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید تا حس شیرین خود را ارضا کنید تا در غذاهای شیرین شب زیاده روی نکنید. در این بخش از سلامت خواهیم گفت که خوردن میوه قبل از خوابممکن است به شما کمک کند وزن کم کنید اما اگر میوه زیادی بخورید, یا اگر میوه باعث مشکلات هاضمه شما می شود و خوابتان را مختل می کند, باید در طول ساعات خواب از آن صرف نظر کنید.میوه قبل از خواب

میوه قبل از خواب

بهترین زمان خوردن میوه

خوردن میوه قبل از خواب با بدن چه می کند؟

تاثیرات خوردن میوه قبل از خواب شبانه

برخی متخصصان می گویند که خوردن در شب باعث افزایش وزن می شود و خواب را به هم می زند, در حالی که برخی دیگر یک میان وعده کوچک را قبل از خواب بد نمی دانند. متخصصی می گوید خوردن به غیر از الگوی سه وعده غذایی روزانه می تواند هورمون هایی را ناراحت کند که اشتها و جذب کالری را تنظیم می کنند با این حال اگر واقعاً به یک میان وعده نیاز دارید, میوه انتخاب خوبی است.

میوه مملو از ویتامین , مواد معدنی, مواد فتوشیمی و فیبر است. اگر شبها تمایل به شیرینی دارید, خوردن یک تکه میوه تازه یک جایگزین مغذی خوبی است و می تواند شما را از شکر و چربی های اضافه محافظت کند.

خوردن سیب قبل از خواب

فواید خوردن میوه قبل از خواب

آنچه باید در مورد خوردن میوه شبها قبل از خواب بدانید

مساله افزایش وزن:

بیشتر میوه ها کم کالری هستند, بنابراین یک تکه میوه قبل از خواب باعث نمی شود که شما وزن اضافه کنید البته نه به اندازه زمانی که یک کاسه بستنی را هر شب قبل از خواب بخورید. هر کالری که بیش از نیازتان است باعث افزایش وزن می شود.

اگر, درست زمانی که شامتان را تمام کنید, میزان کالری مورد نیاز خود را گرفته باشید, چه ۱۶۰۰ کالری باشد و چه ۲۴۰۰ کالری در روز، و سپس یک موز کوچک را قبل از خواب بخورید, این موز ۱۰۰ کالری به شما اضافه می کند که کمی بیش از میزان نیاز کالری روزانه شما است.

اگر هر شب برای یک هفته این کار را بکنید، ۷۵۰ کالری جمع می کنید. با این مقدار، هر ماه یک پوند چربی اضافه می کنید.

مضرات خوردن سیب در شب

مضرات خوردن میوه قبل از خواب

چه کسانی نباید قبل از خواب میوه بخورند؟

مشکلات هاضمه:

اگر شما مشکل گوارشی موجود مانند بیماری کرون و یا سندروم روده تحریک پذیر دارید, و یا از خوردن میوه ها درد می کشید, خوردن میوه ممکن است برای شما مشکل ساز باشد. خوردن آن قبل از خواب می تواند باعث ناراحتی معده و اختلال در خواب شود و شما را برای روز بعدتان خسته می کند.

اگر از برگشت اسید معده رنج می برید, قبل از اینکه بخوابید, میوه نخورید. میوه هایی با اسید بالا مانند پرتقال و آناناس اغلب برای افرادی که برگشت اسید دارند، مشکل ساز هستند و باید از آن ها اجتناب شود.

خوردن انگور قبل از خواب

تاثیرات منفی خوردن میوه قبل از خواب

میوه قبل از خواب ؛ توصیه هایی برای میان وعده سالم در شب:

  • اگر تصمیم گرفتید قبل از خواب میوه بخورید, اینکار را سالم انجام دهید.
  • از غذاهای کنسرو شده در شیره قند دوری کنید. اگر میوه خود را با غذاهای دیگر ترکیب می کنید, مراقب انتخاب های خود باشید.
  • غذاهای پر ادویه ای و تند می توانند باعث اختلال خواب شما شوند.
  • یک کاسه بلوبری با شیر بدون چربی و یا توت فرنگی با ماست یونانی بدون چربی خیلی بهتر از خوراکی های چرب است.
  • میزان کالری خود را با یک ردیاب مواد غذایی به مدت هفت روز دنبال کنید تا مطمئن شوید که از میزان کالری روزانه خود تجاوز نمی کنید و اگر دیدید که میوه خوردن قبل از خواب, خواب شما را بر هم می زند, یک میان وعده سالم دیگر مثل کلوچه سبوس دار و کره بادام زمینی را انتخاب کنید.

 

انتهای پیام

نمناک/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=5147
  • 34 بازدید

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.