تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

8

دفاع از دین و انقلاب مانند دفاع از نوامیس است

  • کد خبر : 49996
  • 23 بهمن 1399 - 9:47
دفاع از دین و انقلاب مانند دفاع از نوامیس است
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: باید غیرتمندانه در مقابل شیطان بایستیم و از ارزش‌های انقلاب و دین کوتاه نیاییم و در دفاع از دین و انقلاب مانند نوامیس خود حساس و جدی باشیم.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سی و هفتمین نشست میاندوره‌ای اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی طی سخنانی در این مراسم خطاب به دانشجویان اظهار داشت: نقطه‌ای که شما باید به آن برسید، این است که اسلام که عالی‌ترین محتوا است را تبدیل کنید به چراغ زندگی و ابزار ارتباطی‌ای که انسان‌ها در آن زیست می‌کنند.

وی در ادامه افزود: لازمه این حرکت این است که جامعه‌ الگو ایجاد کنید و خودتان ساخته شده باشید. آدمی که خودش ساخته نشده باشد، یک‌جایی کار را خراب می‌کند. لازمه تحول این است که این تحول، از درون آغاز بشود همچنین در معارف دینی عمیق باشید که یکی از خطرات برای آدم‌ها، آدم‌هایی هستند که رشد می‌کنند اما عمیق دین خدا را نمی‌فهمند.

رستمی تصریح کرد: برنامه‌های شناختی، معرفتی، سلوکی و اخلاقی برای خودتان و بعد برای تشکیلات‌تان داشته باشید. محور را بشناسید، محور ولایت فقیه است، شما آخرین حامل این پرچم نیستید، شما بنا نیست آخرین گروه باشید، این پرچم را هم باید حفظ کنید، هم رشد بدهید، هم به بعدی‌ها تحویل بدهید.

رستمی خاطرنشان کرد: شما جوانان تشکلی قرار است هدایت‌گر جامعه باشید و لازمه این هدایت‌گری نیز این است که خود هدایت شده باشید چون کسی که نیاز است دست او را بگیرند نمی‌تواند جامعه را رهبری کند.

وی اذعان کرد: باید قبل از هر مطالبه‌گری از خود مطالبه کنیم و مراقب خود باشیم. به هر روی کسی که راه درست را انتخاب کرده باشد اگر تمام دنیا هم گمراه شوند او گمراه نخواهد شد و آسیب نمی‌بیند در دفاع از انقلاب باید غیرت داشت چرا که اگر سست حرکت کنیم حتماً از حملات دشمن ضربات سخت می خوریم.

رستمی تاکید کرد: از جنگ‌های شناختی دشمن سست کردن ما در مقابل حمله به باورهای و ارزش‌های دینی است؛ به گونه‌ای که دشمن تعرض خود را از تعرض‌های ناچیز شروع می‌کند و به تدریج تعرض‌ها جدی‌تر می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: شیطان ما را تا دم مرگ رها نخواهد کرد با این وجود باید غیرتمندانه در مقابل شیطان بایستیم و ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب و دین کوتاه نیاییم، باید در دفاع از دین و انقلاب همانطور که نسبت به نوامیس خود حساسیم، جدی باشیم، البته بعضا این آسیب وجود دارد که ما به بهانه جذب حداکثری در مقابل هجمه‌هایی که به انقلاب می‌شود کوتاه می‌آییم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: دشمنان به انتخابات سال آینده چشم دوخته‌اند ، به گونه‌ای که اگر بتوانند مشارکت را ضعیف می‌کنند اگر آمریکا ببیند مشارکت در انتخابات پایین بوده قطعا به سمت تحریم خواهد رفت ولی اگر احساس کند مشارکت پایین نیست برای ایجاد فتنه روی جریان‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد. پس ضرورت دارد تا برای ایام انتخابات تحلیل داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=49996
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.