تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

6

علت انتشار آهنگ غمگین مهدی یراحی در روز تولدش؟!

  • کد خبر : 4910
  • 08 آذر 1397 - 12:00

مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان آهنگ سرسام را روز گذشته همزمان با سالروز تولدش روانه بازار موسیقی کرد و با انتشار پستی درباره علت انتشار این آهنگ غمگین همزمان با تولدش توضیح داد. به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، یکی از خواننده جوان و پرطرفدارموسیقی پاپ است که تابحال چندین آلبوم و تک آهنگ […]

مهدی+یراحی

مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان آهنگ سرسام را روز گذشته همزمان با سالروز تولدش روانه بازار موسیقی کرد و با انتشار پستی درباره علت انتشار این آهنگ غمگین همزمان با تولدش توضیح داد.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، یکی از خواننده جوان و پرطرفدارموسیقی پاپ است که تابحال چندین آلبوم و تک آهنگ را روانه بازار موسیقی کرده است. این هنرمند جوان موسیقی کشورمان روز گذشته همزمان با سالروز تولدش جدیدترین آهنگش را با عنوان سرسام روانه بازار موسیقی کرد.آهنگ غمگین مهدی یراحی

سرسام آهنگی تلخ و غمگین از مهدی یراحی است که در روز مهمی چون سالروز تولدش روانه بازار شد و علت این موضوع برای همه تعجب برانگیز بود.

آهنگ غمگین مهدی یراحی در روز تولدش روانه بازار شد

مهدی یراحی با انتشار پستی در اینستاگرام درباره علت انتشار آهنگ غمگینش در روز تولدش توضیح داد.

مهدی یراحی

آهنگ سرسام مهدی یراحی با مضمونی تلخ و قابل تامل

ما چشمهای کاملاً وامانده کوریم…

شاید انتشار این اثر ، با مضمونی تلخ و آزار دهنده در سالروز میلادم برای عده ای از دوستان و همراهان غیر معمول و عجیب به نظر بیاید ، اما خوشحال ترم و ترجیحم این است که به جهتِ تعهد و دِینی که به سرزمینم دارم ؛ در زادروزم “سرسام” را منتشر کنیم.

به قول شاعر ؛ گلویم سوتکی باشد به دستِ کودکی گستاخ و بازیگوش و او یکریز و پی در پی، دَم گرم ِخودش را بر گلویم سخت بفشارد، و خواب ِخفتگان خفته را آشفته تر سازد. بدینسان بشکند در من، سکوت مرگبارم را…

شاعر این شعر ، رستاخیر را پس از مرگش در دستان و بر لبانِ کودکی گستاخ تمنا می کند.

اما من درون خود کودک سرخورده ای را می شناسم که گستاخ تر از آن است که برای در هم شکستن رخوتِ مرگبار روزگارش ، فرا رسیدن مرگ را تاب بیاوَرَد. “سرسام” برای من آیینه ای تمام قد از جهالت من و ماست. ای بسا برای تغییر و تحول ، چه بهانه و فرصتی مغتنم تر از سالروزِ میلاد؟! هر چند میلاد یک انسان معمولی ، چون من!

کارگردان :فرید ناصری ، ترانه:مونا برزویی ، ملودی:مهدی یراحی ، تنظیم:سعید زمانی ، ویولن :احسان نی زن ، ویدیو :فرید ناصری.

مهدی یراحی

جشن تولد مهدی یراحی در کنار دوستانش

مهدی یراحی ۲۳ آبان ۱۳۶۰ در اهواز متولد شد و با خواندن و تلاوت قرآن و توجه به موسیقی درونی آیات علاقه اش به موسیقی نمایان شد و موسیقی را نزد علی کسرائی آموخت.

مهدی یراحی

آهنگ سرسام مهدی یراحی از آلبوم سه گانه اجتماعی

اولین آلبوم مهدی یراحی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ با نام منو رها کن منتشر شد و مهرماه ۹۲ دومین آلبوم مهدی یراحی با عنوان امپراطور منتشر شد .

مهدی یراحی

مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ

سومین آلبوم مهدی یراحی با عنوان مثل مجسمه در سال ۹۴ منتشر شد و آینه قدی عنوان چهارمین آلبوم مهدی یراحی بود که بهمن ماه ۹۵ روانه بازار موسیقی شد.

مهدی یراحی

مهدی یراحی خواننده سرشناس موسیقی پاپ

تک آهنگ های زیادی از مهدی یراحی منتشر شد که طرفداران زیادی در دنیای موسیقی دارد.

 

انتهای پیام

نمناک

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=4910
  • 58 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.