تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

14

امروز منتظر حکم شهردار هستیم

  • کد خبر : 4882
  • 05 آذر 1397 - 13:49

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس قانون امروز پایان ۱۰ روز کاری برای تایید حکم شهردار است و بر اساس خبر های خوبی که به گوش می رسد منتظر صدور حکم شهردار هستیم. به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران ، زهرا نژاد بهرام با اشاره به موضوع صدور حکم شهردار از […]

زهرا نژاد بهرام

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس قانون امروز پایان ۱۰ روز کاری برای تایید حکم شهردار است و بر اساس خبر های خوبی که به گوش می رسد منتظر صدور حکم شهردار هستیم.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران ، زهرا نژاد بهرام با اشاره به موضوع صدور حکم شهردار از سوی وزارت کشور گفت: امروز آخرین مهلت ۱۰ روز کاری برای صدور حکم شهردار است و خوشبختانه خبر های خوبی به گوش می رسد و بر این اساس منتظر صدور حکم شهردار هستیم.

وی ادامه داد: البته ما شنبه منتظر این حکم بودیم ولی سخنگوی وزارت کشور اعلام داشتند که هنوز نتیجه استعلام ها از مراجع ذی ربط نرسیده و قاعدتا امروز باید نتیجه اعلام شود.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر تهران همان زمان که ۵ نفر نهایی را معرفی کرده بود استعلام کاندیداها را از مراجع ذیصلاح خواستار شده بود که البته در آن مقطع موضوع خاصی به شورا اعلام نشده بود و لذا انتظار ما این بود که حکم شهردار زود تر زده شود.

نژادبهرام اظهار داشت: البته این موضوع را باید متذکر شد که این حساسیت ها نشان دهنده ی اهمیت جایگاه رفیع شهردار تهران است. جایگاه شهردار تهران به واسطه حوزه پایتخت جایگاه حساسی است و تمرکز بیشتری می طلبد. از سوی دیگر جمعیت تحت مدیریت شهردار تهران بالغ بر چند میلیون نفر است که حتی در مقایسه با برخی کشور ها هم بیشتر است و این یعنی مقام شهردار تهران دارای اهمیت ویژه ای است. از حیث بودجه نیز شهرداری تهران هموزن سه وزارتخانه می باشد لذا این جایگاه حساسیت های خود را دارد. اینها همه نشان دهنده ی اهمیت مدیریت شهری تهران و جایگاه شهردار تهران است که همه باید این حساسیت را درک کنند چه آنانکه در این مسند قرار می گیرند و چه آنان که با این حوزه در ارتباط خواهند بود.

نزاد بهرام بار دیگر تاکید کرد: با این وجود اخبار خوبی به گوش می رسد و ما امروز منتظر صدور حکم شهردار تهران هستیم.

عضو هیات رییسه شورا خاطر نشان ساخت: اگر امروز حکم شهردار تهران صادر نشود وزیر کشور باید دلایل این امر را بیان کند و اگر شورا نپذیرد موضوع به شورای حل اختلاف متشکل از نمایندگان سه قوه ارسال خواهد شد تا آنجا تصمیم گیری شود.

نژاد بهرام گفت: با این وجود شورا انتخاب خود را کرده و بر انتخابش نیز مصر خواهد بود.

انتهای پیام

شورای شهر /

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=4882
  • 28 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.