تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

10

هتل‌های ۴ ستاره تهران

  • کد خبر : 48589
  • 01 بهمن 1399 - 8:22
هتل‌های ۴ ستاره تهران
تهران در ایام مختلف سال میزبان بسیاری از مسافران داخلی و خارجی است که این مسافران با مقاصد اقتصادی، شغلی، تفریحی و گردشی به این شهر سفر می‌کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، پایتخت کشور ایران، شهر تهران است. این شهر با جمعیتی بیش از ۱۳ میلیون نفر، پر‌جمعیت‌ترین شهر ایران نیز به‌حساب می‌آید. شهر تهران با آب‌و‌هوایی نیمه‌خشک به دو ناحیه دشتی و کوه‌پایه‌ای تقسیم می‌شود. شهر تهران از دوره صفوی اهمیت زیادی پیدا کرد. درادامه این شهر با تبدیل‌شدن آن به پایتخت در دوره آقا‌محمد‌خان قاجار مسیر اصلی پیشرفت خود را آغاز کرد. یکی از دلایل جاذبه این شهر برای زندگی این جمعیت بالا، نقش اقتصادی تهران در کشور است.

از آن‌جا که شهر تهران پایتخت ایران و کانون اقتصادی بزرگ این کشور به‌شمار می‌رود، همه روزه افراد زیادی به غیر از ساکنان آن به این شهر سفر می‌کنند. دفتر اصلی بسیاری از شرکت‌های بزرگ در این شهر قرار دارد و به‌نوعی سر‌منشأ بسیاری از امور درنهایت به این شهر ختم می‌شود. علاوه‌بر این موارد به‌دلیل زیادبودن جمعیت نسبت به بسیاری از شهر‌های دیگر بسیاری از جلسات، کلاس‌ها و همایش‌ها با تکرار‌های فراوان در این شهر وجود دارند. مسائلی از این دست باعث شده تا تعداد افرادی که برای اهداف مختلف و در بازه‌های زمانی متفاوت به این شهر سفر می‌کنند، کم نباشند.

تعداد زیادی از افراد هم برای دیدن تهران و جاذبه‌های تفریحی، فرهنگی و تاریخی آن به این شهر سفر می‌کنند. یا بسیاری از مسافران شهر‌های دیگر به‌خاطر وجود وسایل نقلیه بسیار از این شهر گذر می‌کنند یا مدتی در آن اقامت پیدا می‌کنند. اگر شما هم به دلایل اقتصادی و کاری یا تفریحی و گردشی به این شهر بزرگ سفر می‌کنید و دوست دارید مدت سفر خود به این شهر شلوغ را در مکانی آرام و دل‌نشین سپری کنید؛ بهتر است برای رزرو هتل تهران از علی بابا یا سایر اقامت‌گاه‌ها مطالعه و تحقیق کنید.

در این مقاله قصد داریم تا از بین هتل های تهران به بررسی کوتاهی از تعدادی از هتل‌های ۴ ستاره این شهر بپردازیم.

هتل انقلاب تهران

یکی از هتل‌های قدیمی تهران که از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را آغاز کرده، هتل ۴ ستاره انقلاب است. این هتل که در خیابان طالقانی قرار دارد، با ۲۴۸ اتاق آمادگی پذیرایی از میهمانان را دارد. این هتل در موقعیت مکانی خوب و نزدیکی وزارت صنایع معادن و دانشگاه‌هایی چون تهران و امیرکبیر قرار گرفته است. دسترسی هتل به ایستگاه مترو و اتوبوس نیز بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. از امکانات این هتل می‌توان به سالن خوب همایش آن اشاره کرد.

هتل اوین تهران

هتل اوین تهران با سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال در خدمت‌رسانی به همه میهمانان آمادگی لازم را دارد. البته این هتل در سال ۱۳۸۵ باز‌سازی شده و با ۳۲ واحد اتاق خود در خدمت مسافران است. ممکن است در برخی منابع نام هتل را به‌شکل هتل پارسیان اوین ببینید؛ این موضوع به‌دلیل عضو بودن هتل در مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است. ازجمله امکانات هتل می‌توان به سالن مطالعه، اتاق جلسات، سالن همایش و استخر رو‌باز آن اشاره کرد. اگر قصد اقامت در تهران را دارید، بررسی هتل اوین در لیست رزرو هتل تهران شما خالی از لطف نخواهد بود.

هتل بزرگ تهران

هتل چهار ستاره بزرگ تهران در یکی از نقاط خوب شهر و در خیابان انقلاب واقع شده است. این هتل با‌سابقه در سال ۱۳۹۵ باز‌سازی شده تا با خدماتی به‌روز و ظاهری لوکس و زیبا در خدمت مهمانان گرامی باشد. این هتل که ۱۰ طبقه دارد، حدود ۲۳۰ اتاق با امکانات بسیار خوب برای مسافران در‌نظر گرفته است. برخورد خوب کارکنان هتل کنار زیبایی ظاهری و تمیزی هتل باعث می‌شود تا هر مسافری در سفر بعد میان دیگر هتل های تهران این هتل را فراموش نکند. سالن ورزشی، استخر سر‌پوشیده، رستوران و کافی‌شاپ ازجمله امکاناتی است که در هتل برای مسافران وجود دارد.

هتل سیمرغ تهران

هتل دیگری در خیابان ولیعصر تهران با نام هتل سیمرغ ساخته شده است. این هتل ۴ ستاره دسترسی بسیار خوبی به بسیاری از نقاط شهر دارد. ازجمله نقاط مهم می‌توان به بیمارستان‌های هاجر و طوس اشاره کرد. این هتل حدود ۱۰۰ واحد اقامتی با امکانات بسیار خوب و متنوع برای مهمانان خود درنظر گرفته است. اگر دوست داشته باشید در ساعاتی از روز هم قدم بزنید، می‌توانید به پارک ساعی نزدیکی هتل مراجعه کنید. استخر سوشیده و رستوران هم در هتل وجود دارد. همچنین سالن ورزشی بسیاری خوبی برای کسانی که اهل ورزش هستند، درنظر گرفته شده است.

سخن‌آخر

تهران، پایتخت ایران، در ایام مختلف میزبان بسیاری از مسافران داخلی و خارجی است. این مسافران با مقاصد اقتصادی، شغلی، تفریحی و گردشی به این شهر سفر می‌کنند. برای افرادی که علاقه دارند خود شهر را در آرامش ببینند و فرصت کنند به همه نقاط آن سر بزنند، توصیه می‌شود یکی از ایام تعطیل طولانی سال مثل ایام نوروز را برای سفر خود انتخاب کنند تا به ترافیک شلوغی عبور‌و‌مرور‌ها برخورد نکنند. هتل های تهران پاسخ‌گوی نیاز‌های اغلب مسافران این شهر هستند و تنوع خوبی را برای آن‌ها ارائه می‌کنند. اگر قصد اقامت در این شهر را دارید، حتما بهتر است از قبل نسبت به رزرو هتل تهران خود یا هر اقامت‌گاه دیگری اقدام کرده باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=48589
  • 52 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.