تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

7

قاطعانه با شایعات برخورد می‌کنیم  

  • کد خبر : 48457
  • 24 دی 1399 - 14:12
قاطعانه با شایعات برخورد می‌کنیم  
سید عباسی: از شایعه‌پراکن‌ها شکایت می‌کنیم

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، داود سید عباسی معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو از تغییرات زیاد بر جوان‌گرایی این تیم نسبت به فصل‌های قبل تاکید کرد و افزود: در حال حاضر نباید توقعات گذشته را از این تیم داشت.

وی از آینده روشن بازیکنان در این تیم ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: هرچند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم اما بازیکنان جوان تیم‌مان کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند.

سید عباسی در بخشی از سخنانش بر حمایت کامل این تیم تاکید کرد و افزود: به کادر فنی تیم و شخص رحمتی ایمان داریم

وی از نارضایت کامل نتایج هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه خبر داد و بیان داشت: اما این مسئله باعث نشده تا آنها از سرمربی تیم حمایت نکنند چرا که می‌دانند رحمتی با تمام وجود کارش را انجام می‌دهد و از جانش مایه می‌گذارد و بارها نیز عنوان کرده‌اند که رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله‌اش سرمربی شهرخودرو خواهد بود. برخی از بازیکنان تیم هم باید این مسئله را بدانند که تلاششان را بیشتر کنند و توقعات را از خودشان برآورده کنند.

سید عباسی شایعات مطرح شده توسط برخی رسانه‌ها را توهمات ذهن نویسندگان آن عنوان کرد و تاکید کرد: قطعا باشگاه شهرخودرو نیز از آنها شکایت می‌کند تا یاد بگیرند اگر در رابطه با باشگاه شهرخودرو قصد انتشار خبر دارند، آن را با منبع منتشر کنند و شایعه پراکنی نکنند.

وی از برنامه بلند مدت شهرخودرو خبر داد و تصریح کرد: حمیداوی به عنوان مالک باشگاه از جیبش هزینه می‌کند تا تیم شهرامام رضا(ع) با مشکلی روبرو نباشد اما برخی گویا به دنبال مسایل شخصی خودشان هستند. من با قاطعیت می‌گویم تیم ما در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار می‌گیرد. ثبات در کادر فنی هدف اصلی مدیران باشگاه است و باید با منطق درباره نتایج حرف بزنیم.

سیدعباسی در پایان ضمن دعوت هواداران شهرخودرو به هوشیاری، اظهار کرد: طرفداران نباید اجازه دهند برخی مسایل این تیم را به حاشیه ببرد و باید همه در کنار هم از تیم و اعضا آن حمایت کنیم. فاصله امتیازات شهرخودرو خراسان با تیم‌های بالا نشین فاصله خیلی زیادی نیست و تنها موضوع توقعات بالایی است که از گذشته باقی مانده است. قطعا رحمتی و دستیارانش نیز تلاش می‌کنند تا تیم بتواند پیروز شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=48457
  • 28 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.