تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

6

استقبال مخاطبان از سریال خانه امن

  • کد خبر : 46543
  • 06 آذر 1399 - 10:30
استقبال مخاطبان از سریال خانه امن
سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری طبق نظرسنجی صداوسیما رتبه اول سریال پربیننده را کسب کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری افق تهران، نظرسنجی مرکز تحقیقات  رسانه ملی نشان می‌دهد تا اول آذر ۷۷٫۲ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های جدیدی که روی آنتن رفته، مجموعه «خانه امن» شبکه یک توانسته با کسب ۳۶٫۴ درصد مخاطب، عنوان پربیننده‌ترین سریال این روزها را از آن خود کند.

در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، «خانه امن» ۵۰ قسمتی که از ۱۰ آبان روی آنتن رفته، در این مدت توانسته رضایت ۸۹ درصد از بینندگان را در حد «زیاد» کسب کند.

۲۸ قسمت از «خانه امن» باقی مانده و حدود پنج هفته دیگر هم مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

سریال «۰۲۱» شبکه سه هم که از پنجم آبان مهمان خانه‌های بینندگان شد و بعد از ۲۵ قسمت به پایان رسید، با ۲۶ درصد بیننده و فصل سوم «از سرنوشت» از شبکه دو که از ۱۰ آبان روی آنتن رفته، با ۲۵٫۱ درصد بیننده در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

«۰۲۱» یکشنبه همین هفته به پایان رسید، اما فصل سوم «از سرنوشت» یک هفته دیگر به پایان می‌رسد و سریالی ۲۵ قسمتی است.

بعد از سریال «۰۲۱»، سریال «شرم» از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و بعد از «از سرنوشت» هم مجموعه «بیگانه‌ای با من است» از شبکه دو مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

۶۱٫۵ درصد از مخاطبان «۰۲۱» و ۸۷٫۴ درصد از مخاطبان فصل سوم «از سرنوشت» در حد زیاد از این سریال‌ها ابراز رضایت کرده‌اند.

سه سریال در شبکه «آی‌فیلم» هم بیشترین مخاطبان سریال‌های تکراری را از آن خود کرده‌اند. «پایتخت ۲»، «کیمیا» و «پس از باران» به ترتیب با ۲۳، ۱۹ و ۱۳ درصد بیشترین مخاطب را در میان سریال‌های تکراری داشته‌اند.

بر پایه این نظرسنجی، ۲۷ درصد از هموطنان غیر تهرانی، از «شبکه‌های استانی» بیننده سریال‌های تکراری بوده‌اند و ۱۳٫۳ درصد مردم هم از طریق اینترنت تکرار سریال‌های سیما را دیده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=46543
  • 19 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.