تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج

9

شهرداری تهران راهبرد مشخصی برای ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک است

  • کد خبر : 46292
  • 02 آذر 1399 - 11:07
شهرداری تهران راهبرد مشخصی برای ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک است
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران فاقد راهبرد مشخص و سیاست واحد در راستای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است و کاملاً سلیقه‌ای عمل می‌کند.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران،شهربانو امانی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران، با تشکر از محسن هاشمی در خصوص چالش‌ها و گروگانگیری اعتبارات و اوراق مشارکت مترو از سوی برخی از بانک‌ها به کوتاهی شهرداری در خصوص تکمیل برنامه عملیاتی ایمنی حمل‌ونقل شهر تهران اشاره و اظهار کرد: با توجه به برنامه سوم توسعه شهر تهران، مهمترین استراتژی و راهبرد شورای پنجم در تغییر ریل، تصمیم گیری و تصمیم‌سازی در مدیریت شهری جدید بود، اما متأسفانه اهداف برنامه آنگونه که باید به کار گرفته نشده است.

وی ادامه داد: به ویژه در بحث ایمنی حمل و نقل عمومی آنگونه که باید برنامه‌ها مطابق با برنامه سوم توسعه پیش نرفت. یکی از اهداف اصلی شورای پنجم توجه به ایمنی در حمل‌ونقل و ترافیک بوده است و از همان روزهای اول به این موضوع ورود کرد و شاهد این بودیم در همان روزهای اول خط ناایمن ۷ مترو را تا زمان ایمن‌سازی کامل تعطیل کردیم و یا برنامه ایمن سازی سرویس‌های مدارس را دنبال کردیم.

امانی افزود: این موضوع در فرایند تدوین برنامه پنج‌ساله سوم توسعه مطرح شد و بندهای متعددی توسط کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در برنامه پیشنهاد شد که در نهایت با توصیه اعضای محترم شورا و هماهنگی معاونت تخصصی در بند ۱۹ ماده ۵۵ تدوین شد. براساس این بند مقرر شد برنامه عملیاتی ایمنی حمل و نقل تا پایان اول برنامه تهیه و برای تصویب به شورا ارسال شده است که تاکنون این برنامه ارائه نشده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران افزود: اساساً شهرداری تهران فاقد راهبرد مشخص و سیاست واحد در راستای ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک است و کاملاً سلیقه‌ای عمل می‌کند، به گونه‌ای که با تغییر مدیران برنامه‌های عملیاتی دستخوش تغییر می‌شود. انتظار می‌رود شهرداری نسبت به رعایت و اجرای قوانین و مقررات شورای شهر در اسرع وقت اقدام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=46292
  • 68 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.