تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

5

درخواست نجومی باشگاه بلژیکی برای صدور رضایت نامه نادری

  • کد خبر : 44973
  • 01 آبان 1399 - 11:10
درخواست نجومی باشگاه بلژیکی برای صدور رضایت نامه نادری
باشگاه کورتریک بلژیک برای صدور رضایتنامه محمد نادری که قرضی در پرسپولیس بازی می کرد ، ۱۵۰ هزار دلار خواسته است . تیم های پرسپولیس و استقلال به شدت به دنبال جذب دائمی این بازیکن هستند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، محمد نادری که فصل گذشته با ادامه انتقال قرضی خود از کورتریک بلژیک در پرسپولیس بازی کرد با پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال تهران روبرو شده است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از مذاکره رسمی با عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران موضوع دریافت رضایتنامه خود را مشکل اصلی ماندن در فوتبال ایران معرفی می‌کند.
باشگاه استقلال تهران نیز مذاکره با کورتریک بلژیک را برای جذب دائمی نادری آغاز کرد که با پیشنهاد ۱۵۰ هزار دلاری آنها روبرو می‌شود.چیزی که با نرخ دلار امروز نزدیک به چهار میلیارد می شود.
نادری پس از مذاکره با استقلال تهران با فشار کادر فنی سرخپوشان برای ماندن در جمع پرسپولیسی ها روبرو می‌شود. وی سه جلسه متوالی با مدیران و یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس نیز برگزار می‌کند اما این باشگاه دریافت رضایتنامه را بر عهده خود نادری گذاشته است.
مدافع فصل گذشته سرخپوشان نیز منتظر است تا هر کدام از این باشگاه‌ها توانستند پول مربوط به پرداخت رضایتنامه ۱۵۰ هزار دلاری اش را در اختیار وی قرار دهند برگه عقد قرارداد با آن را امضا کند.
مذاکره استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا بتوانند نظر نادری و باشگاه کورتریک را برای کاهش مبلغ قرارداد جلب کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=44973
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.