تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

7

رفع مشکل کمبود تجهیزات تیم ملی دومیدانی

  • کد خبر : 44652
  • 25 مهر 1399 - 9:45
رفع مشکل کمبود تجهیزات تیم ملی دومیدانی
مربی تیم ملی دوومیدانی بیان‌کرد: کمبود تجهیزات داشتیم و با کمک حامی مالی این مشکل حل شد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، محسن ربانی، مربی تیم ملی دوومیدانی اظهار‌کرد: با وجود شرایط کرونا مسابقات جایزه بزرگ و باشگاه‌های کشور برگزار شد. جایزه بزرگ امتحانی بود تا ببینیم شرایط برگزاری لیگ را داریم یا خیر؛ اما به دلیل آنکه این مسابقات در فضای باز بود و بازیکنان ارتباطی با یکدیگر نداشتند، مجوز برپایی این مسابقات از ستاد مبارزه با کرونا گرفته و در نهایت بدون هیج مشکلی برگزار شد.

وی تصریح‌کرد: تعداد رکوردشکنی‌ها نشان داد که دوومیدانی‌کاران با وجود محدودیت‌ها تمرین کرده بودند و نیروهای جوان خوبی داریم که می‌توانیم روی آنان حساب کنیم؛ زنان چون زودتر دوومیدانی را شروع کردند، به همین دلیل بیشتر رکوردشکنی داشتیم . دوومیدانی در بخش مردان قدمت زیادی دارد و برای همین رکورد کمتری در این مسابقات داشتیم. در واقع زنان اکنون به سهم تکنیکی رسیدند و حرفه‌ای تمرین می‌کنند و علاقمندان این رشته بیشتر شده و الان نتیجه می‌گیرند.

به گفته مربی تیم ملی دوومیدانی باز هم در آینده نتیجه خواهند گرفت زیرا به سقف لازم برای رکوردشکنی نرسیده‌اند. در برخی از رشته‌ها مردان با این رکوردها قهرمان آسیا شده‌اند و به مراتب سخت‌تر است. وقتی مهدی پیرجان رکورد بالایی در مسابقات باشگاه‌ها می‌زند در واقع با آن ورودی مسابقات جهانی را کسب کرده است.

ربانی افزود: مهسا میرزاطبیبی نزدیک به ۶ سال است که پرش با نیزه را شروع کرده و الان وقت نتیجه گرفتن اوست. کمبود تجهیزات داشتیم  و خدا را شکر با کمک حامی مالی این مشکل حل شد. زیرا این نیزه‌ها تولید آمریکاست و به دلیل تحریم‌ها تهیه آن سخت بود. طی دو سال گذشته وقفه‌ای در کار ما افتاد اما الان شرایط خوب شده است و امید دارم وی در آسیا افتخاری کسب کند.

وی یادآور‌شد: از مدت زمانی که زنان حرفه‌ای کار می‌کنند زیاد نمی‌گذرد و در هیچکدام از ماده‌های دو و میدانی آنان شانس مدال نداشتیم. الان دید ورزش نسبت به زنان بهتر شده است و خود دختران نیز جایگاه خود را پیدا کردند و به این باور رسیدند که می‌توانند مطرح شوند.

ربانی در خصوص انتخاب رئیس جدید فدراسیون، خاطرنشان‌کرد: هاشم صیامی از بدنه دو و میدانی است و امیدواریم که کمک کند تا این مسیر را پیش ببریم. منتظر اتفاق خاصی نیستیم اما توقع داریم تا دست ما را بگیرد تا سرعت پیشرفت ما بیشتر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=44652
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.