تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

5

رویای کودکی ام، قهرمانی المپیک بود

  • کد خبر : 43446
  • 08 مهر 1399 - 13:16
رویای کودکی ام، قهرمانی المپیک بود
دارنده مدال‌های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان بیان‌کرد: شرایط بدنی خوبی برای حضور در لیگ دارم؛آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال طلای المپیک است، من هم از همان دوران کودکی رویایم قهرمانی المپیک بود.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، یونس امامی، دارنده مدال‌های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان در خصوص وضعیت بدنی خود در استانه حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار‌کرد: در چند ماه گذشته که مسابقات و تمرینات به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، من هم مانند دیگر کشتی گیران سعی کردم بصورت انفرادی تمریناتم را ادامه بدهم تا آمادگی بدنی‌ام را از دست ندهم.

وی تصریح‌کرد: البته در ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا تمامی باشگاه‌های کشتی تعطیل شدند اما در یکی دو ماه گذشته برخی باشگاه‌ها با رعایت موارد بهداشتی فعالیت نسبی داشتند و من نیز سعی کردم در باشگاه تمرین کنم. به علت ترس از ابتلا به کرونا نمی‌توانستم به هر کشتی گیری برای تمرین کردن اعتماد کنم، به همین دلیل خیلی از اوقات حریف تمرینی نداشتم.

به گفته دارنده مدال‌های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان به هر حال شرایط تمرین انفرادی با حضور در اردوهای تیم ملی تفاوت زیادی دارد، امیدوارم با بهبود شرایط شاهد برگزاری اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات باشیم؛ شرایط بدنی خوبی برای حضور در لیگ دارم.

امامی افزود: بیش از یک هفته است که در اردوی تیم استقلال حضور داریم و تمریناتمان را به صورت قرنطینه دنبال می‌کنیم تا روز پنج شنبه در لیگ حاضر شویم. خوشبختانه کادر فنی خوب و باتجربه‌ای داریم که خودشان سال‌ها افتخارآفرینی کرده‌اند، امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ کشتی رقم بزنیم.

وی درباره انگیزه بالای خود و اهدافش در تیم ملی کشتی آزاد نیز توضیح‌داد: امسال، سال قبل از المپیک است و امیدوارم مسابقات جهانی برگزار شود. سعی می‌کنم ابتدا به دوبنده تیم ملی در این رقابت‌ها برسم و بعد بهترین نتیجه را در جهانی امسال با کسب خوشرنگ‌ترین مدال کسب کنم. هدف اصلی من المپیک توکیو است و انگیزه بالایی دارم تا با رسیدن به دوبنده تیم ملی نمایش خوبی را داشته باشم.

امامی در پایان خاطرنشان‌کرد: آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال طلای المپیک است، من هم از همان دوران کودکی رویایم قهرمانی المپیک بود، تمام توانم را به کار می‌گیرم و با همه وجود تلاش می‌کنم تا سال آینده به رویای کودکی‌ام برسم و قهرمان المپیک شوم. ازهمه مردم عزیزمان می‌خواهم برای موفقیت کشتی گیران در رویدادهای جهانی و المپیک دعا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43446
  • 49 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.