تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

7

راه اندازی نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان

  • کد خبر : 42594
  • 28 شهریور 1399 - 9:26
راه اندازی نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان
مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان‌‌کرد: اقدامات برای راه اندازی نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان آغاز شده و بزودی به نتیجه می رسد.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران، حسین وطن پور، مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار‌کرد: حضور در نمایشگاه های معتبر، همکاری با شرکت های معتبر در کشورهای اسلامی و منطقه، بهره گیری از توان سفارتخانه های کشور برای معرفی محصولات، راه اندازی نمایشگاه های دائمی در برخی از کشورها و راه اندازی شتاب دهنده های محصولات از جمله اقدامات برای توسعه صادرات این محصولات است.

وی تصریح‌کرد:‌ شتاب دهنده محصولات اخیرا راه اندازی شده است. این کار، کمک بیشتری به افزایش صادرات خواهد کرد و این موضوع قطعا شتاب بیشتر صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان را به همراه خواهد داشت.

به گفته مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تلاش هستم تا زمینه همکاری شرکت های معتبر در کشورهای اسلامی و همسایه با شرکت های دانش بنیان داخلی فراهم شود. با این اتصال، زمینه همکاری های مشترک فراهم شده و در نتیجه امکان افزایش صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان میسر خواهد شد.

وطن پور با اشاره به پیگیری برای راه اندازی نمایشگاه های دائمی در برخی از کشورها، گفت: اقدامات برای راه اندازی نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان آغاز شده و بزودی به نتیجه می رسد؛ کتابچه های دستاوردهای شرکت های فعال منتشر شد و در اختیار سفارت خانه های ایران و روابط بین المللی وزارت بهداشت قرار گرفت تا زمینه معرفی بهتر این مجموعه ها در سایر کشورها فراهم شود.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه توضیح‌داد: محققان به دانش تولید محصولات، تجهیزات و ملزومات تشخیصی، پیشگیری و درمان کرونا دست یافتند. این دستاورد بزرگ سبب شده تا بخش عمده ای از نیازهای کشور به این محصولات در داخل توسط شرکت های دانش بنیان تامین شود که افتخاری برای کشور است.

وطن پور در پایان خاطرنشان‌کرد: موضوعی که در کنار دستیابی به دانش این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، تولید انبوه این محصولات است. در این در زمینه به حمایت بانک مرکزی و همراهی و همکاری مجموعه هایی مانند گمرک و بانک ها نیاز داریم؛ به دلیل محدودیت های اقتصادی و مشکلات تحریم انتظار داریم این مجموعه همراهی و همکاری های بهتری با این مرکز داشته باشد تا روند افزایش تولید در سال جهش تولید را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42594
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.