تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

7

جایزه سیمرغ، سقف خوشحالی های من است

  • کد خبر : 42106
  • 21 شهریور 1399 - 13:37
جایزه سیمرغ، سقف خوشحالی های من است
بازیگر سینما و تلویزیون بیان‌کرد: برنده شدن سیمرغ سقف خوشحالی های من است و دوست ندارم این خوشحالی تمام شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران، کامران تفتی، بازیگر سینما و تلویزیون، این روزها هم سر ضبط برنامه “دست فرمون”، شبکه نسیم و هم بازیگر سریال محرمی “زمین گرم” است که کارگردانی آن را سعید نعمت الله بر عهده دارد.

وی در توضیح نقش خود در سریال “زمین گرم” اظهار‌کرد: بازی من از ان قسمت اول آغاز می شود و البته در همان قسمت می میرم و باقی قسمتها فلاش‌بک است. اگر در زندگی واقعی هم فلاش‌بک وجود داشت آرزوی لذت بخشی بود که انسان بتواند خود را مرتب تکرار کند و بداند این فرصت دوباره برای او وجود دارد که برگردد، اما حیف که این گونه نیست و باید به فکر این بود که کی فرصت تمام خواهد شد؛ تمام تلاش خود را می کنم که اگر روزی نبودم حداقل در یادها باقی بمانم. مثل استاد مرحوم خسرو شکیبایی و همه کسانی که انگار بعد از نبودنشان زنده تر هم هستند.

بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که اگر در زندگی ات یک امکان فلاش‌بک داشتی به کدام دوره از زندگی ات برمی گشتی، تصریح‌کرد: دوست دارم به دوران کودکی ام برگردم؛ با اینکه در خرمشهر و در سال های سخت جنگ طی شد با وجود همه موشکباران ها، همه سختی ها و همه از دست دادن ها، به شکلی ناب پشت همدیگر بودیم.

تفتی در ادامه به سوال دیگر با این مضمون که آیا تاحالا تصادف کردید، پاسخ مثبت داد و افزود: در سال ۷۷ از دورخوانی یک سریال که قرار بود در آن بازی کنم با سرویس که یک پراید بود برمی گشتیم و در جاده شهریار بودیم که در حال عوض کردن مسیر یک پیکان به سمت شاگرد و عقب ماشین ما کوبید، پراید ۱۱ بار معلق زد و با وجود ۴۹ بخیه و خارج کردن ۳۶ تکه شیشه از سرم زنده ماندم و هم اکنون در خدمت شما هستم!

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا حالا کسی به تو گفته است که از تو بدش می آید، ادامه‌داد: بله خیلی زیاد! مثلاً همین حالا که بازپخش سریال «زیر هشت» در جریان است و نقش من منفی است کسی من را دید و گفت ازت متنفرم! خیلی نامردی! مرده شور خودت و نقش ات را ببرند!

مجری «دست فرمون»، درخصوص اینکه که آیا تا حالا اسبی را نوازش کرده ای، توضیح‌داد: بله به خاطر نقش های تاریخی ای که بازی کردم زیاد پیش آمده است که با اسب ارتباط برقرار کنم مثلاً اسبی به نام عقاب در یکی از سریال ها؛ فقط یک بار در زندگی اش پیش آمده که آنقدر خوشحال شود که زبانش بگیرد.

تفتی در پایان خاطرنشان‌کرد: در فیلم سینمایی “مرگ کسب و کار من است”، به کارگردانی امیرحسین ثقفی من در بخش اصلی جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین بازیگر مکمل مرد شدم. زمانی که با من تماس گرفتند و کاندیداتوری ام را اعلام کردند از خوشحالی زبانم بند آمد و چقدر خوشحالم که جایزه نگرفتم چون برنده شدن سیمرغ سقف خوشحالی های من است و دوست ندارم این خوشحالی تمام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42106
  • 35 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.