تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

6

برانکو و پرپولیس صمیمی تر از همیشه

  • کد خبر : 4150
  • 10 آبان 1397 - 11:10
برانکو و پرپولیس صمیمی تر از همیشه

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که طی روز‌های گذشته رقم خورده، موضوع افزایش غلظت «اتحاد» داخل تیم است. به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، از زمانی که پرسپولیسی‌ها روند صعودی خود در لیگ قهرمانان آسیا را با سرعت عجیبی طی می‌کنند، اتفاقات زیادی در داخل تیم رخ داده است. اتفاقاتی که شاید از نگاه خیلی‌ها، دور مانده باشد […]

https://ofoghtehran.ir

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که طی روز‌های گذشته رقم خورده، موضوع افزایش غلظت «اتحاد» داخل تیم است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، از زمانی که پرسپولیسی‌ها روند صعودی خود در لیگ قهرمانان آسیا را با سرعت عجیبی طی می‌کنند، اتفاقات زیادی در داخل تیم رخ داده است. اتفاقاتی که شاید از نگاه خیلی‌ها، دور مانده باشد

زیرا معمولاً این‌طور است که حواشی و نتایج همیشه در چشم باشد نه مسائلی که پشت سر قرار می‌گیرد. با این حال، یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که طی روز‌های گذشته رقم خورده، موضوع افزایش غلظت «اتحاد» داخل تیم است.

اتفاقی که همه را خوشحال‌تر و باانگیزه‌تر می‌کند به خصوص برانکو ایوانکوویچ که سرمربی این تیم است و می‌داند پرسپولیس چقدر به این اتحاد در حال حاضر احتیاج دارد. چند مثال می‌زنیم.

                                                                             ***

بدون هیچ شک و تردیدی کمال کامیابی‌نیا صاحب یکی از زیباترین گل‌های هفته بود. پاس به عقب حرفه‌ای از بشار رسن در حالی که خودش پشت به دروازه بود، درست روی پای کمال قرار گرفت و او با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه، تور دروازه سایپارا در دقیقه ۱۵ بازی لرزاند، اما اتفاق بعدی، جالب‌تر بود.

کمال برای نشان دادن شادی گل خود، نیمی از زمین را دوید و خودش را در آغوش برانکو انداخت. به نظر می‌رسد رابطه کمال و برانکو چند ماهی است که صمیمانه‌تر شده و شاید بتوان این‌طور ادعا کرد که تا به حال، این همه در رابطه میان این دو نفر، صمیمیت ندیده بودیم.

کامیابی‌نیا عضو همان تیم بازیکنان پرحاشیه پرسپولیس بود، تیمی با حضور مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و محسن مسلمان، اما حالا تنها عضو باقی‌مانده از این جمع در لیست سرخپوشان است.

او به یک بازیکن پخته و حرفه‌ای تبدیل شده که در ابتدای فصل نیز قراردادش را برای سه فصل دیگر با سرخپوشان تمدید کرد تا خیال همه بابت ماندنش در پرسپولیس راحت شود. باید به یاد بیاوریم کمال بعد از بازی با السد قطر و قطعی شدن صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا، جمله مهمی بر زبان آورد: «باید مجسمه برانکو را بسازیم.»

از سوی دیگر، برانکو نیز علاقه خاصی به کمال دارد تا حدی که با وجود مصدومیت از ناحیه کتف در هفته‌های گذشته، باز هم به شاگردش اعتماد کرده و به او بازی می‌دهد. کامیابی‌نیا نیز البته یک مهره بدون جانشین برای سرخپوشان به حساب می‌آید و هر وقت با پیراهن پرسپولیس وارد زمین شده، بهترین عملکرد را بروز داده است.

                                                                             ***

یکی از بازیکنان سرشناس پرسپولیس صاحب کمترین محبوبیت بین بازیکنان بود و به خاطر یک موضوع ساده، اما تکراری طی ماه‌های گذشته، بازیکنان دیگر کمتر با او شوخی می‌کنند و حتی نامی از او در گروه‌هایی که بازیکنان دیگر قرار گرفته‌اند، دیده نمی‌شود.

این بازیکن، اما حالا محبوب‌تر شده. شاید بتوان این‌طور گفت: مشکلی که برای این بازیکن پیش آمد، باعث افزایش محبوبیتش شده، اما شرایط به ما می‌گوید وضعیت رفاقت‌ها در داخل تیم با گذشته کمی متفاوت است و به همین علت است که شاهد بودیم بازیکنانی که با این فوتبالیست قهر بودند نیز با او تماس گرفته و به او دلداری دادند.

                                                                             ***

در حاشیه دیدار با سایپا، درگیری‌های زیادی از ابتدای نیمه دوم رقم خورد، اما حرارت دعوا‌ها وقتی بالا رفت که حمیدرضا طاهرخانی به میدان رفت. او در دقایق پایانی و زمان اعتراض بازیکنان به ضربه کاشته‌ای که علیه پرسپولیس اعلام شد،

از جمله کسانی بود که به داور اعتراض می‌کرد. در ادامه، یکی از هافبک‌های سایپا به او اعتراض کرد و گفت: «حق نداری حرف بزنی، هر وقت یک بار در ترکیب اصلی پرسپولیس بودی، صحبت کن!» در ادامه، شجاع به حمایت از طاهرخانی دعوا را گسترش داد و بعد از آن هم بوژیدار رادوشوویچ خدمت بازیکن سایپا رسید که اصلاً به دروازه‌بان کروات سرخ‌ها حرفی نزده بود!

                                                                             ***

سابق بر این، هر بازیکنی که بازی نمی‌کرد، شاکی و عصبانی می‌شد و مسائلی را پیش می‌آورد که حاشیه‌ساز بود. در هفته‌های گذشته، برخی بازیکنان سرشناس نیمکت‌نشین شدند. خیلی‌ها منتظر بودند تا آنها، دعوای تازه‌ای را پایه‌ریزی کرده و به دنبال مسائل جدیدی باشند،

اما در عین تعجب، این اتفاق رخ نداد. بعد از آن، کریم باقری به خبرورزشی گفت: «بازیکنان فهمیده‌اند چاره‌ای نداریم جز اینکه کنار همدیگر بمانیم و از هم حمایت کنیم. غیر از این باشد، همه چیز را از دست می‌دهیم.»

                                                                             ***

حمیدرضا گرشاسبی کارش در پرسپولیس تمام است و بعد از بازی روز ۱۹ آبان، تکلیفش یکسره خواهد شد. احتمالاً او کنار می‌رود تا مدیر دیگری که بازنشسته نیست، جانشینش شود. وقتی بحث رفتن گرشاسبی جدی شد و گفتند او را قبل از شروع بازی با السد قطر در نیمه‌نهایی کنار خواهند گذاشت، بازیکنان وارد عمل شدند و با عکس‌های مشترک از گرشاسبی، به حمایت از مدیرعامل‌شان پرداختند.

همین اتفاق ظاهراً ساده، کنار گذاشتن گرشاسبی را به مدت دو ماه به تعویق انداخت. البته بازیکنان به گرشاسبی قول داده‌اند بعد از فینال برگشت نیز از او حمایت خواهند کرد

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=4150
  • 32 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.