تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

3

عملکرد بسیار ضعیف مهاجمان استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 4121
  • 09 آبان 1397 - 13:15
عملکرد بسیار ضعیف مهاجمان استقلال و پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس در رده نهم و دهم بهترین خط حمله های لیگ برترامسال هستند ه گزارش سرویس ورزشی افق تهران، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به طور پراکنده و از روزجمعه آغاز می شود و سپاهان در حال حاضر در صدرجدول رده بندی قرار دارد. در یازده هفته که از مسابقات می گذرد تا الان ۱۵۸ […]

https://ofoghtehran.ir

استقلال و پرسپولیس در رده نهم و دهم بهترین خط حمله های لیگ برترامسال هستند

ه گزارش سرویس ورزشی افق تهران، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به طور پراکنده و از روزجمعه آغاز می شود و سپاهان در حال حاضر در صدرجدول رده بندی قرار دارد. در یازده هفته که از مسابقات می گذرد تا الان ۱۵۸ گل از خط دروازه ها گذشته است که سپاهان با ۲۱ گل بهترین عملکرد را درخط حمله داشته است.

تراکتورسازی ، پدیده ، پارس جنوبی ، سایپا، صنعت نفت در رده های بعدی از نظر گل زده هستند و البته نکته جالب اینجا است که استقلال و پرسپولیس در رده نهم و دهم بهترین خط حمله های لیگ برترامسال هستند. هرچند هنوز دو سوم از مسابقات لیگ برتر مانده و به نظر می رسد که دو تیم بزرگ پایتخت نیز بتوانند به جمع دیگر تیم های مدعی در تعداد گل زده برسند.

اما نکته جالبی که درباره مسابقات لیگ وجود دارد این است که گل های یک تیم در یازده هفته مسابقات بازیکنانش در کدام خطوط به ثمر رسانده اند. مثلا از ۲۱ گل سپاهان ۱۶ گل آن را مهاجمانش به ثمر رسانده اند و ۵ گل هم مدافعان زده اند در حالی که هافبک های سپاهان در این فصل هنوز گلی به ثمر نرسانده اند.

فاجعه در خط حمله استقلال و پرسپولیس

مهاجمان سپاهان از ۲۱ گل زده این تیم ۱۶ گل را به ثمر رسانده و بهترین عملکرد را در میان دیگر مهاجمان لیگ برتر داشته اند. مهاجمان تراکتورسازی هم تا اینجا عملکرد نسبتا خوبی داشته اند و ۱۰ گل از پانزده گل تیمشان را در این فصل به ثمر رسانده اند. پدیده ، ماشین سازی، پارس جنوبی، ذوب آهن و سایپا هم از این نظر شرایط بدی ندارند و مهاجمان پدیده و ماشین سازی ۹ گل و مهاجمان پارس جنوبی، ذوب آهن و سایپا ۸ گل از گل های تیمشان را زده اند.

اما نکته جالب وضعیت نه چندان خوب مهاجمان استقلال و پرسپولیس در این فصل از رقابت ها است. در حالی که دو تیم تا این زمان فقط ۹ گل زده اند ، مهاجمان پرسپولیس ۶ گل و مهاجمان استقلال ۳ گل در یک سوم ابتدایی لیگ برتر به ثمر رسانده اند که وضعیت پرسپولیس نسبت به یک بازی کمتر و تعداد ۶ گلی که مهاجمانش به ثمر رسانده اند در خط حمله بهتر از حریف قدیمی اش است.

هافبک های صنعت نفت در اوج

صنعت نفت اما تیمی است که گلزن ترین خط هافبک لیگ برتر را تا اینجا داشته است و بازیکنان خط میانی این تیم ۶ گل در این فصل زده اند که بیش از ۵۰ درصد گل های این تیم است چرا که مهاجمان نفت در این فصل ۵ گل زده اند.

تیم صدرنشین پدیده هم از این نظر وضعیت بدی ندارد و ۴ گل از ۱۳ گلش را بازیکنان خط هافبک این تیم به ثمر رسانده اند. وضعیت استقلال و پرسپولیس با وجود تعداد کم گل ها در گلزنی در خط هافبک هم خیلی خوب نیست به طوری که هافبک های استقلال ۱ گل و هافبک های پرسپولیس ۲ گل زده اند.

آسمانخراش های استقلال و سپاهان

استقلال هرچقدر در خط حمله و خط هافبک در گلزنی موفق نبوده اما مدافعان این تیم عملکرد خوبی در گلزنی داشته اند و ۴ گل در این فصل به ثمر رسانده اند. با اینکه سپاهان که مدافعانش در ده هفته ۵ گل زده اند بهترین عملکرد را در این فصل داشته اند؛

نکته جالب اینجا است که مدافعان پرسپولیس در این فصل هیچ گلی به ثمر نرسانده اند. تیم های نساجی و تراکتورسازی هم مدافعانشان در این فصل سه گل زده اند که آمار نسبتا خوبی به حساب می آید.

از منظر تنوع گلزنان

سپاهان در این فصل و تا اینجا ۲۱ گل را با ۷ بازیکن متفاوت زده است. ذوب آهن هم ۱۰ گل زده اما این گل ها را ۷ بازیکن متفاوت به ثمر رسانده اند. اما تنوع و پراکندگی گلزنان در استقلال خیلی جالب است چرا که ۸ گل استقلال را در این فصل ۶ بازیکن متفاوت به ثمر رسانده اند.

در پیکان نیز ۹ گل این تیم را ۶ بازیکن زده اند. پرسپولیس در این فصل ۸ گل را توسط ۵ بازیکن به ثمر رسانده و نفت مسجد سلیمان هر سه گلش را سه بازیکن متفاوت زده اند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=4121
  • 39 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.