تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

7

تلاش کادر درمانی در دوره شیوع کرونا از جنس ایثارگری دوره دفاع مقدس بود

  • کد خبر : 41027
  • 04 شهریور 1399 - 20:11
تلاش کادر درمانی در دوره شیوع کرونا از جنس ایثارگری دوره دفاع مقدس بود
مدیرعامل شرکت شهر سالم که روز گذشته به مناسبت روز پزشک میزبان مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران بود، اظهار داشت: در بحران کرونا پزشکان و پرستاران ما ایثاری از جنس دلاوران دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، به مناسبت روز پزشک، دکتر رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران همراه با جمعی از مدیران این اداره‌کل با حضور در ساختمان مرکزی شرکت شهر سالم ضمن دیدار با دکتر حمید چوبینه، از اعضای ایثارگر این شرکت تقدیر کردند.

در این دیدار، مدیرعامل شرکت شهر سالم در سخنانی گفت: ایثار و جوانمردی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی الگویی برای پزشکان و کادر درمان کشور است که در بحران کرونا این سرمایه اخلاقی به کار آمد و پزشکان و پرستاران ما ایثاری از جنس دلاوران دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم از همکاران عزیزم در شرکت شهر سالم که در ماه‌های گذشته ایثارگرایانه برای سلامتی کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران و همچنین شهروندان تهران تلاش و کوشش وافری کردند، تشکر کنم. به ویژه عزیزان پزشک، پرستار و کادر درمان که در طول سال به ویژه در دوره شیوع عالم‌گیر ویروس کرونا به عنوان بخشی از کادر درمان کشور تلاش فداکارانه‌ای در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم انجام دادند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم یادآور شد: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا که وحشت این بیماری جامعه را فراگرفته بود و برخی مراکز درمانی از پذیرش موارد مشکوک حذر داشتند، درهای درمانگاه‌های ما به روی همه بیماران باز بود و حتی سرریز بیمارستان‌های اصلی پایتخت چون مسیح دانشوری به این مراکز فرستاده می‌شدند.

دکتر چوبینه گفت: تنها در موج اول شیوع کرونا، ۱۳هزار نفر مراجعه‌کننده به درمانگاه‌های شهرداری تهران خدمات مرتبط با تشخیص و درمان کرونا را دریافت کردند. این منهای فعالیت‌های اورژانس شرکت شهر سالم است که در بسیاری موارد به منزل بیماران عضو خانواده شهرداری تهران می‌رفتند و پیگیر درمان آنها می‌شدند.

وی افزود: بخش بهداشت و پیشگیری شرکت شهر سالم نیز دستورالعمل‌ها و آموزش‌های پیشگیری را تنظیم و منتشر کردند و تمامی افراد شاغل در شهرداری تهران را نیز مورد غربالگری کرونا قرار دادند.

در ادامه این نشست که با حضور جمعی از پزشکان ایثارگر شرکت شهر سالم برگزار شد، مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران در سخنانی گفت: اکثر قریب به اتفاق ۴۶ پزشک شاغل در شهرداری تهران در شرکت شهر سالم فعالیت می‌کنند و از این جهت بر خودمان فرض می‌دانیم که هر سال با حضور در شرکت شهر سالم در سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

دکتر جلالی پزشکان را پرچمداران دفاع از پایتخت دانست و گفت: ما باید به خدمت‌گزاری عاشقانه شما به خلق اقتدا کنیم.

وی با یادآوری یاد و خاطره شهید دکتر وریجی، ادامه داد: بعد از جنگ، کسانی بودند که در کشور با رفتار و مسئولیت‌پذیری خود فرهنگ ایثارگری را زنده نگه می‌داشتند. یکی از این اقشار، پزشکان بودند که من آنها را پرچمداران «ایثارگری اجتماعی» می‌دانم.

مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به اینکه شاهد میزبانی متواضعانه مردم در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم در روزهای اوج کرونا بوده است، گفت: مراکز ۱۸گانه شرکت شهر سالم هم‌پایه بیمارستان‌های بزرگ و مراکز درمانیِ زیر نظر نیروهای مسلح، سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت، خدمات باکیفیت به همه مراجعان ارائه می‌دهند.

وی افزود: اینکه شرکت شهر سالم با حس مسئولیت‌پذیری به سراغ تک تک موسسات وابسته، مناطق، ادارات کل و معاونت‌های شهرداری تهران رفت و تمامی پرسنل ابرسازمانی چون شهرداری تهران را غربالگری کرد، قابل تقدیر و تجلیل است.

دکتر جلالی با بیان اینکه بخشی از مقبولیت شهرداری تهران نزد مردم در دور اخیر مدیریت شهری به خاطر خدمات مختلف شرکت شهر سالم است، اضافه کرد: من همواره از طریق پرتال، فعالیت‌های شرکت شهر سالم را رصد می‌کنم و از موارد آموزشی که ارائه می‌شود برای اداره‌کل ایثارگران بهره می‌برم. از جمع صمیمی و تلاشگر شما که زیر نظر مدیرعامل کوشا و ایثارگر، جناب آقای دکتر چوبینه فعالانه کوشش می‌کنید، کمال تشکر را دارم.

در ادامه این نشست، با اهدای لوح تقدیر از خدمات دکتر چوبینه به عنوان ایثارگر دفاع مقدس تجلیل شد. همچنین از سوی اداره‌کل ایثارگران شهرداری تهران به پزشکان ایثارگر شرکت شهر سالم هدایایی اهدا گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=41027
  • 62 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.