تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

5

نیمه اول ضعف استقلال / حسینی تنهاست

  • کد خبر : 40844
  • 02 شهریور 1399 - 12:35
نیمه اول ضعف استقلال / حسینی تنهاست
پیشکسوت باشگاه استقلال بیان‌کرد: در نیمه اول بازی استقلال مقابل شاهین بوشهر، شاهد یک بازی ضعیف از استقلال بودیم، حسین حسینی تنهاست و انگیزه خود را از دست داده است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، مرتضی یکه، پیشکسوت باشگاه استقلال، با اشاره به برد استقلال مقابل شاهین بوشهر در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار‌کرد: در نیمه اول شاهد یک بازی ضعیف از استقلال بودیم. نبود کریمی در میانه میدان کاملاً به چشم می آمد. کسی نبود توپ ها را برای مهاجمان مهیا کند، میانه زمین را در اختیار بگیرد و برای مهاجمان بازی سازی کند و همین موضوع باعث شد تا استقلال در نیمه اول سردرگم باشد. به همین خاطر شاهین بوشهر از این شرایط استفاده کرد و یک گل هم زد اما در نیمه دوم و با تغییراتی که در تیم صورت گرفت، استقلال توانست به یک پیروزی خوب برسد.

وی با انتقاد از نبود دو دروازه بان با کیفیت بالا در استقلال، تصریح‌کرد: متأسفانه این روزها حسین حسینی تنهاست. او می داند تحت هر شرایطی فیکس بازی خواهد کرد. نبود یک دروازه بان شش دانگ در کنار حسینی باعث شده تا او انگیزه های خود را از دست بدهد. برای چندمین بار شاهد گل خوردن های پیاپی این گُلر از راه دور بودیم و این نشان می دهد او شرایط خاص گذشته را ندارد. بنابراین چه مجیدی بماند و یا سرمربی دیگری جایگزین او شود، باید یک دروازه بان خوب کنار حسینی باشد تا هر دو یک رقابت تنگاتنگ برای قرار گرفتن درون دروازه داشته باشند. مطمئناً اگر این روند بخواهد فصل آینده هم ادامه پیدا کند، استقلال گل های بدتری را دریافت خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بازی روز چهارشنبه استقلال برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز توضیح‌داد: هر دو تیم با پیروزی هایی که در هفته پایانی لیگ به دست آوردند، آماده این بازی شده اند. این دیدار تساوی نخواهد داشت و همین مسئله بر جذابیت های بازی خواهد افزود. هر دو تیم نیاز به بُرد دارند،

به گفته وی اگر چه پرسپولیس در لیگ به قهرمانی دست پیدا کرده اما می خواهد با قهرمانی در جام حذفی هم رکورد خود را بهتر کند. استقلال هم که چندین سال است دستش از قهرمانی در لیگ برتر کوتاه شده، می خواهد با پیروزی برابر پرسپولیس و رسیدن به فینال جام حذفی، قهرمان شده تا بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

یکه در پایان خاطرنشان کرد: تنها ناراحتی که در این دربی وجود دارد نبود تماشاگران خواهد بود. حضور آنها می توانست شور و شعف خاصی به بازی بدهد اما حالا باید یک دربی را بدون تماشاگر تجربه کنیم. فکر می کنم این موضوع برای بازیکنان دو تیم هم بد نخواهد بود، زیرا از فشار همیشگی که تماشاگران به وجود می آوردند، خلاص شده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=40844
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.